Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Udbud af katalogadministration og ordreafsendelse til Københavns Kommunes nye Oracle indkøbsløsning (Udbud annulleret)



Københavns Kommune udbyderkatalogadministrationen og ordreafsendelse til Oracle E-procurement, version 11.5.10CU2 – database version 10.2.0.4.

Udbuddet gennemføressom et nationalt udbud efter Bekendtgørelse af lov om indhentning af tilbud påvisse offentlige og offentligt støttede kontrakter (Tilbudsloven), afsnit II,vare- og tjenesteydelseskontrakter.

I den forbindelseefterspørger kommunen en katalogadministrationsleverandør,der kan tilbyde

1) et katalogadministrationsmodul til godkendelse/afvisninger afkataloger
2) supportfunktion til kommunens e-katalogleverandører og tilKøbenhavns Kommune i forbindelse med indlæsningen af e-kataloger
3) elektronisk ordreafsendelse til kommunens leverandører påindkøbsløsningen (option)
4) Kursustimer i systemet (option)

De ydelser og produkter, som Københavns Kommune efterspørger af den nye leverandør, er nærmere beskrevet i udbudsbetingelserne pkt. 3.1 samt 3.2. 

Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/44307291.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 08-05-2014) Luk udbudsdetaljer (gældende version 08-05-2014)
Titel Udbud af katalogadministration og ordreafsendelse til Københavns Kommunes nye Oracle indkøbsløsning
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse

Københavns Kommune udbyderkatalogadministrationen og ordreafsendelse til Oracle E-procurement, version 11.5.10CU2 – database version 10.2.0.4.

Udbuddet gennemføressom et nationalt udbud efter Bekendtgørelse af lov om indhentning af tilbud påvisse offentlige og offentligt støttede kontrakter (Tilbudsloven), afsnit II,vare- og tjenesteydelseskontrakter.

I den forbindelseefterspørger kommunen en katalogadministrationsleverandør,der kan tilbyde

1) et katalogadministrationsmodul til godkendelse/afvisninger afkataloger
2) supportfunktion til kommunens e-katalogleverandører og tilKøbenhavns Kommune i forbindelse med indlæsningen af e-kataloger
3) elektronisk ordreafsendelse til kommunens leverandører påindkøbsløsningen (option)
4) Kursustimer i systemet (option)

De ydelser og produkter, som Københavns Kommune efterspørger af den nye leverandør, er nærmere beskrevet i udbudsbetingelserne pkt. 3.1 samt 3.2. 

Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/44307291.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud.
Annonceret 29-04-2014 kl. 15.04
Deadline Udbud annulleret
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Pris
Link til udbudsmateriale http://permalink.mercell.com/44307291.aspx
Ordregiver Københavns Kommune - v. Økonomiforvaltningen
Udvælgelseskriterier Erklæring om ubetalt forfalden gæld
Adresse Center for Økonomi, Rådhuset, 2. sal, værelse 43 Rådhuspladsen 1
1599
København V
WWW: www.kk.dk
CPV kode 48490000-9 - Programpakke til indkøbsstyring
72000000-5 - It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
72200000-7 - Programmering af software og konsulentvirksomhed
72250000-2 - System- og supporttjenester
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Pia Christina Langvad
Kontakt E-mail: za5i@okf.kk.dk
Telefon: +45 60377387
Modtagers firmanavn Mercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbud http://permalink.mercell.com/44307291.aspx
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[29-04-2014 15:04:30]
Spørgsmål 1 og 2 til Københavns Kommunes udbud af Katalogadministration og Ordreafsendelse til kommunens nye Oracle løsning samt besvarelserne heraf medfører, at Københavns Kommune har tilført 4 flere filer under fanen "Filer". 
Filerne indeholder en formatbeskrivelse af Oracle Indkøbsløsning e-katalog XML dokument. 
[08-05-2014 15:31:55]
Københavns Kommune skal hermed med beklagelse meddele, at kommunen efter gennemgang af de indkomne tilbud, er blevet opmærksom på, at der i udbudsmaterialet på katalogadministration og ordreafsendelse, udbudt den 15. april 2014, er fejl og uhensigtsmæssigheder, som kommune vurderer ikke kan udbedres inden for rammerne af udbudsreglerne. Københavns Kommune ser sig derfor nødsaget til at annullere udbuddet.

Udbudsdesignet har overordnet set vist sig ikke at være hensigtsmæssigt. Københavns Kommune har ikke i udbudsmaterialet stillet krav om, at leverandørerne skulle beskrive deres løsning i deres tilbud, således at kommune kunne foretage en vurdering af om de opstillede mindstekrav overholdes. Københavns Kommune har ikke været præcis nok i sin beskrivelse af, hvorledes tilbudsgiverne skulle afgive priserne og hvorledes Københavns Kommune ville evaluerer tilbuddene ift. den totalomkostningsberegning, som er nævnt i udbudsmaterialets pkt. 4.3.
Københavns Kommune vurderer, at det ikke er muligt at foretage en tilbudsevaluering af de indkomne tilbud, hvor ligebehandlingsprincippet og gennemsigtighedsprincippet overholdes.

Københavns Kommune har desuden ikke stillet krav, som har væsentlig betydning for Københavns Kommune – for eksempel fremgår det ikke af udbudsmaterialet, at Københavns Kommune skal kunne modtage e-kataloger fra SKI i deres katalogformat. Derudover har det ikke fremgået klart af udbudsmaterialet, at Københavns Kommune ikke har ønsket, i kontraktperioden, at give den vindende leverandør eksklusivitet, dvs. binde kommunens e-katalogleverandører til mod betaling at anvende en bestemt digital leverandørportal (brugergrænseflade) til at lave digitale kataloger eller en bestemt leverandørs værktøjer og rådgivning til at lave kataloger ved regneark til Københavns Kommune.

Københavns Kommune skal endnu engang beklage aflysningen. Københavns Kommune forventer snarligt at foretage genudbud på baggrund af reviderede udbudsbetingelser.

Åbn tidligere version 29-04-2014 Luk tidligere version 29-04-2014
Titel Udbud af katalogadministration og ordreafsendelse til Københavns Kommunes nye Oracle indkøbsløsning
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse

Københavns Kommune udbyderkatalogadministrationen og ordreafsendelse til Oracle E-procurement, version 11.5.10CU2 – database version 10.2.0.4.

Udbuddet gennemføressom et nationalt udbud efter Bekendtgørelse af lov om indhentning af tilbud påvisse offentlige og offentligt støttede kontrakter (Tilbudsloven), afsnit II,vare- og tjenesteydelseskontrakter.

I den forbindelseefterspørger kommunen en katalogadministrationsleverandør,der kan tilbyde

1) et katalogadministrationsmodul til godkendelse/afvisninger afkataloger
2) supportfunktion til kommunens e-katalogleverandører og tilKøbenhavns Kommune i forbindelse med indlæsningen af e-kataloger
3) elektronisk ordreafsendelse til kommunens leverandører påindkøbsløsningen (option)
4) Kursustimer i systemet (option)

De ydelser og produkter, som Københavns Kommune efterspørger af den nye leverandør, er nærmere beskrevet i udbudsbetingelserne pkt. 3.1 samt 3.2. 

Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/44307291.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud.
Annonceret 29-04-2014 kl. 15.04
Deadline 06-05-2014 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Pris
Link til udbudsmateriale http://permalink.mercell.com/44307291.aspx
Ordregiver Københavns Kommune - v. Økonomiforvaltningen
Udvælgelseskriterier Erklæring om ubetalt forfalden gæld
Adresse Center for Økonomi, Rådhuset, 2. sal, værelse 43 Rådhuspladsen 1
1599
København V
WWW: www.kk.dk
CPV kode 48490000-9 - Programpakke til indkøbsstyring
72000000-5 - It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
72200000-7 - Programmering af software og konsulentvirksomhed
72250000-2 - System- og supporttjenester
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Pia Christina Langvad
Kontakt E-mail: za5i@okf.kk.dk
Telefon: +45 60377387
Modtagers firmanavn Mercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbud http://permalink.mercell.com/44307291.aspx
Åbn tidligere version 15-04-2014 Luk tidligere version 15-04-2014
Titel Udbud af katalogadministration og ordreafsendelse til Københavns Kommunes nye Oracle indkøbsløsning
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse

Københavns Kommune udbyderkatalogadministrationen og ordreafsendelse til Oracle E-procurement, version 11.5.10CU2 – database version 10.2.0.4.

Udbuddet gennemføressom et nationalt udbud efter Bekendtgørelse af lov om indhentning af tilbud påvisse offentlige og offentligt støttede kontrakter (Tilbudsloven), afsnit II,vare- og tjenesteydelseskontrakter.

I den forbindelseefterspørger kommunen en katalogadministrationsleverandør,der kan tilbyde

1) et katalogadministrationsmodul til godkendelse/afvisninger afkataloger
2) supportfunktion til kommunens e-katalogleverandører og tilKøbenhavns Kommune i forbindelse med indlæsningen af e-kataloger
3) elektronisk ordreafsendelse til kommunens leverandører påindkøbsløsningen (option)
4) Kursustimer i systemet (option)

De ydelser og produkter, som Københavns Kommune efterspørger af den nye leverandør, er nærmere beskrevet i udbudsbetingelserne pkt. 3.1 samt 3.2. 

Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/44307291.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud.
Annonceret 15-04-2014 kl. 14.10
Deadline 06-05-2014 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Pris
Link til udbudsmateriale http://permalink.mercell.com/44307291.aspx
Ordregiver Københavns Kommune - v. Økonomiforvaltningen
Udvælgelseskriterier Erklæring om ubetalt forfalden gæld
Adresse Center for Økonomi, Rådhuset, 2. sal, værelse 43 Rådhuspladsen 1
1599
København V
WWW: www.kk.dk
CPV kode 48490000-9 - Programpakke til indkøbsstyring
72000000-5 - It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
72200000-7 - Programmering af software og konsulentvirksomhed
72250000-2 - System- og supporttjenester
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Pia Christina Langvad
Kontakt E-mail: za5i@okf.kk.dk
Telefon: +45 60377387
Modtagers firmanavn Mercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbud http://permalink.mercell.com/44307291.aspx