[06-01-2016 09:15:30]
FMI standardbetingelser var fejlagtigt ikke lagt ved udbudsmaterialet i første omgang. Disse er derfor tilføjet.
[19-01-2016 11:17:58]
I annonceringsbetingelsernes pkt. 4.2 var der en fejl i den emailadresse som er anført skal bruges ved tilmelding tiil besigtigelsen. Denne fejl er nu rettet i den version af annonceringsbetingelserne som ligger i udbudsmaterialet.
Den korrete emailadresse som skal anvendes ved tilmelding til besigtigelsen er således: fmt-id-ima09@mil.dk
[05-02-2016 10:39:15]
Referat fra afholdt besigtigelse ombord på HDMS ABSALON d. 28-01-2016 er tilføjet udbudsmaterialet. Referatet indeholder supplerende opgaver til kravsspecifikation, samt enkelte supplerende aftaler om arbejdets afvikling, som blev aftalt under besigtigelse. Bemærk at selve kravsspecifikationen ikke er opdateret, idet der alene henvises til besigtigelsesreferatet f. s. v. a. disse supplerende forhold. Desuden er udbudsmaterialet tilføjet 2 supplerende malingsspecifikationer, som aftalt under besigtigelse.
Som følge af disse ændringer har FMI besluttet at fristen for indgivelse af tilbud ændres til 19-02-2016. Der fastsættes desuden ny frist for fremsendelse af spørgsmål til udbudsmaterialet. Spørgsmål der fremsendes via Mercell senest 11-02-2016, kl. 23.59, vil blive besvaret af FMI senest 12-2016, kl. 13.00. Korrigeret udgave af udbudsbetingelserne hvor disse datoændringer fremgår er tilføjet udbudsmaterialet.
Ud over ovenstående er udbuddets øvrige krav og betingelser uændrede.
[08-02-2016 11:03:18]
Spørgsmål og FMI svar på disse, modtaget pr. 08-02-2016, er tilføjet udbudsmaterialet.