Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Udbud på leverandør til at drive e-handelsplatform www.BornholmBornholmBornholm.com

Bornholm, Bornholm, Bornholm er et fælles varehus for bornholmske produkter og producenter. Bornholms Tidende har, med hjælp fra Væksthus Hovedstadsregionen og Business Center Bornholm, skabt et unikt bornholmsk varehus med en række små og store bornholmske producenter samlet under et tag. Alt det bedste fra Bornholm samlet på et sted.
På bornholmbornholmbornholm.com kan du gå på indkøb hele døgnet, hele året. Vareudvalget består af udvalgte fødevarer, tøj, tekstiler, skønhedsprodukter, glas, keramik og ure.
Hvad skal det blive til?
Visionen for BornholmBornholmBornholm er at platformen skal forbinde de cirka 650.000 årlige turister med lokale producenter på Bornholm. Den forbindelse, der skabes skal bruges til at markedsføre producenterne overfor turisterne, efter de er taget hjem fra Bornholm, så de kan fastholde den gode oplevelse fra deres ferie gennem køb af Bornholmske produkter. 650.000 turister besøger øen årligt, hvis 1% foretager et køb i shoppen, vil det give en omsætning på ca. 4 mio. kr.
Dette er den milepæl vi ønsker at opnå med platformen over de næste to år
Dette kræver en ambitiøs indsats fra den nye driftsansvarlige, fra alle leverandørerne og fra alle andre bornholmske interessenter. Med den rette indsats vurderer vi der over 3-5 år kan skabes en betydelig højere omsætning og dermed et endnu større økonomisk potentiale.
Hvad kræver det?
Udvikling af en professionel webshop, der retter fokus mod at:
1. etablere et tæt samarbejde med alle Bornholmske interessenter, med henblik på at forbinde turister til platformen via besøg på sitet
2
2. gennemføre en målrettet og professionel marketingsindsats i Danmark og udlandet ved brug af de rette medier og kanaler
3. løfte platformen til næste niveau ved at tilføje flere sprog, betalingsmuligheder, juridiske krav for udenlandske markeder, etc.
4. etablere en logistikfunktion der kan sikre levering i både Danmark og udlandet
5. sikre en god købeoplevelse, der matcher andre professionelle webshops
6. formidle og levendegøre historien om de bornholmske produkter og deres producenter og derigennem underbygger den gode historie om Bornholm
7. shoppen er opdateret og vedligeholdes løbende med godt og relevant indhold
8. levere en positiv kundeoplevelse der sikrer at kunderne fortæller historien videre og selvfølgelig kommer retur og køber igen
Hvad kan du opnå?
1. muligheden for at arbejde med international e-handel
2. sælge produkter med historie, sjæl og potentiale
3. skabe en god indkomst og muligheden for selv at planlægge din hverdag
Platformen BornholmBornholmBornholm
Platformen er udviklet over de sidste 2 år af Bornholms Tidende og følgende stilles til rådighed for den nye driftsansvarlige
1. Brand og sideidentitet: farver, typografi, virksomhedsfoto, design og markedsføringsmateriale
2. Platformen ‘BornholmBornholmBornholm’ bestående af:
a. Hjemmeside
i. Udviklet med Shopify.com (en SAAS platform
ii. Specielt udviklet designtema på Shopify
b. Facebookside med 6.000 følgere
c. Specifik e-mail, opsat gennem Google apps for Business
d. Stående aftaler med producenter og designere
e. Goodwill omkring brandet BornholmBornholmBornholm
Udvælgelsesproces
Du skal overbevise en jury bestående af mindst tre producenter, som allerede sælger deres produkter gennem sitet, samt to uvildige eksperter indenfor digital markedsføring og e-handel. Der vil blive lagt vægt på følgende kriterier:
1. Du elsker Bornholm: uanset om du har boet på øen hele livet, lige er flyttet dertil, om du blot er turist eller først nu hører om Bornholm, skal du føle noget for øen og være dedikeret omkring at støtte op om Bornholm gennem denne platform
2. Du er ambitiøs: du vil markedsføre Bornholm udenfor øen og gøre platformen til en succes, som består i at denne blive udbredt til andre markeder
3. Du vil drive platformen som en seriøs forretning
4. Du har erfaring med marketing og et godt kendskab til e-handel
3
Du er klar på at rykke, så hvad gør du nu?
Du sender en skriftlig ansøgning til jbr@vhhr.dk – projektleder Jessy Brughmans fra Væksthus Hovedstadsregionen, som er ansvarlig for processen, men ikke tager del i selve beslutningen, dette er udelukkende op til den nedsatte jury, som nævnt i forrige.
Hvis du har yderligere spørgsmål eller ønsker mere information, kan du kontakte Jessy Brughmans, ligeledes på ovenstående e-mailadresse.
Frist for ansøgning er den 30. januar 2017
Juryen samles I den første uge af februar for at gennemgå samtlige indkomne ansøgning.
Et antal ansøgere vil blive kontaktet med henblik på uddybning og ekstra baggrundsoplysninger.
Samtlige ansøgere vil modtage et officielt svar ikke senere end medio februar 2017

Yderlige nøgletal
 Antal besøgende i alt: 46,731 – 44,957 unikke, 1,774 genbesøgende
 Total omsætning 01.01.2015-31.12.2016: 162,057.37 kr.
 Gennemsnitlig ordrestørrelse: dk 525
! Der skal tilføjes at ovenstående tal er baseret på en markedsføring som er begrænset til Bornholm og baseret på en platform som kører kun på dansk og ikke modtager udenlandske betalingskort.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 18-01-2017) Luk udbudsdetaljer (gældende version 18-01-2017)
Titel Udbud på leverandør til at drive e-handelsplatform www.BornholmBornholmBornholm.com
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Bornholm, Bornholm, Bornholm er et fælles varehus for bornholmske produkter og producenter. Bornholms Tidende har, med hjælp fra Væksthus Hovedstadsregionen og Business Center Bornholm, skabt et unikt bornholmsk varehus med en række små og store bornholmske producenter samlet under et tag. Alt det bedste fra Bornholm samlet på et sted.
På bornholmbornholmbornholm.com kan du gå på indkøb hele døgnet, hele året. Vareudvalget består af udvalgte fødevarer, tøj, tekstiler, skønhedsprodukter, glas, keramik og ure.
Hvad skal det blive til?
Visionen for BornholmBornholmBornholm er at platformen skal forbinde de cirka 650.000 årlige turister med lokale producenter på Bornholm. Den forbindelse, der skabes skal bruges til at markedsføre producenterne overfor turisterne, efter de er taget hjem fra Bornholm, så de kan fastholde den gode oplevelse fra deres ferie gennem køb af Bornholmske produkter. 650.000 turister besøger øen årligt, hvis 1% foretager et køb i shoppen, vil det give en omsætning på ca. 4 mio. kr.
Dette er den milepæl vi ønsker at opnå med platformen over de næste to år
Dette kræver en ambitiøs indsats fra den nye driftsansvarlige, fra alle leverandørerne og fra alle andre bornholmske interessenter. Med den rette indsats vurderer vi der over 3-5 år kan skabes en betydelig højere omsætning og dermed et endnu større økonomisk potentiale.
Hvad kræver det?
Udvikling af en professionel webshop, der retter fokus mod at:
1. etablere et tæt samarbejde med alle Bornholmske interessenter, med henblik på at forbinde turister til platformen via besøg på sitet
2
2. gennemføre en målrettet og professionel marketingsindsats i Danmark og udlandet ved brug af de rette medier og kanaler
3. løfte platformen til næste niveau ved at tilføje flere sprog, betalingsmuligheder, juridiske krav for udenlandske markeder, etc.
4. etablere en logistikfunktion der kan sikre levering i både Danmark og udlandet
5. sikre en god købeoplevelse, der matcher andre professionelle webshops
6. formidle og levendegøre historien om de bornholmske produkter og deres producenter og derigennem underbygger den gode historie om Bornholm
7. shoppen er opdateret og vedligeholdes løbende med godt og relevant indhold
8. levere en positiv kundeoplevelse der sikrer at kunderne fortæller historien videre og selvfølgelig kommer retur og køber igen
Hvad kan du opnå?
1. muligheden for at arbejde med international e-handel
2. sælge produkter med historie, sjæl og potentiale
3. skabe en god indkomst og muligheden for selv at planlægge din hverdag
Platformen BornholmBornholmBornholm
Platformen er udviklet over de sidste 2 år af Bornholms Tidende og følgende stilles til rådighed for den nye driftsansvarlige
1. Brand og sideidentitet: farver, typografi, virksomhedsfoto, design og markedsføringsmateriale
2. Platformen ‘BornholmBornholmBornholm’ bestående af:
a. Hjemmeside
i. Udviklet med Shopify.com (en SAAS platform
ii. Specielt udviklet designtema på Shopify
b. Facebookside med 6.000 følgere
c. Specifik e-mail, opsat gennem Google apps for Business
d. Stående aftaler med producenter og designere
e. Goodwill omkring brandet BornholmBornholmBornholm
Udvælgelsesproces
Du skal overbevise en jury bestående af mindst tre producenter, som allerede sælger deres produkter gennem sitet, samt to uvildige eksperter indenfor digital markedsføring og e-handel. Der vil blive lagt vægt på følgende kriterier:
1. Du elsker Bornholm: uanset om du har boet på øen hele livet, lige er flyttet dertil, om du blot er turist eller først nu hører om Bornholm, skal du føle noget for øen og være dedikeret omkring at støtte op om Bornholm gennem denne platform
2. Du er ambitiøs: du vil markedsføre Bornholm udenfor øen og gøre platformen til en succes, som består i at denne blive udbredt til andre markeder
3. Du vil drive platformen som en seriøs forretning
4. Du har erfaring med marketing og et godt kendskab til e-handel
3
Du er klar på at rykke, så hvad gør du nu?
Du sender en skriftlig ansøgning til jbr@vhhr.dk – projektleder Jessy Brughmans fra Væksthus Hovedstadsregionen, som er ansvarlig for processen, men ikke tager del i selve beslutningen, dette er udelukkende op til den nedsatte jury, som nævnt i forrige.
Hvis du har yderligere spørgsmål eller ønsker mere information, kan du kontakte Jessy Brughmans, ligeledes på ovenstående e-mailadresse.
Frist for ansøgning er den 30. januar 2017
Juryen samles I den første uge af februar for at gennemgå samtlige indkomne ansøgning.
Et antal ansøgere vil blive kontaktet med henblik på uddybning og ekstra baggrundsoplysninger.
Samtlige ansøgere vil modtage et officielt svar ikke senere end medio februar 2017

Yderlige nøgletal
 Antal besøgende i alt: 46,731 – 44,957 unikke, 1,774 genbesøgende
 Total omsætning 01.01.2015-31.12.2016: 162,057.37 kr.
 Gennemsnitlig ordrestørrelse: dk 525
! Der skal tilføjes at ovenstående tal er baseret på en markedsføring som er begrænset til Bornholm og baseret på en platform som kører kun på dansk og ikke modtager udenlandske betalingskort.
Annonceret 16-01-2017 kl. 17.00
Deadline 30-01-2017 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Omkostninger
Link til udbudsmateriale http://w2l.dk/file/637002/bornholm_udbud.pdf
Ordregiver Væksthus Hovedstadsregionen
Udvælgelseskriterier Kvalitet
Adresse Fruebjergvej 3
2100
København Ø
CPV kode 72591000-4 - Udarbejdelse af serviceaftaler
Udbudsform Andet
SMV venligt Ja
Kontaktperson Jessy Brughmans
Kontakt E-mail: jbr@vhhr.dk
Telefon: +45 30108118
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[18-01-2017 09:33:34]
Yderlige nøgletal
 Antal besøgende i alt: 46,731 – 44,957 unikke, 1,774 genbesøgende
 Total omsætning 01.01.2015-31.12.2016: 162,057.37 kr.
 Gennemsnitlig ordrestørrelse: dk 525
! Der skal tilføjes at ovenstående tal er baseret på en markedsføring som er begrænset til Bornholm og baseret på en platform som kører kun på dansk og ikke modtager udenlandske betalingskort.

Åbn tidligere version 16-01-2017 Luk tidligere version 16-01-2017
Titel Udbud på leverandør til at drive e-handelsplatform www.BornholmBornholmBornholm.com
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Bornholm, Bornholm, Bornholm er et fælles varehus for bornholmske produkter og producenter. Bornholms Tidende har, med hjælp fra Væksthus Hovedstadsregionen og Business Center Bornholm, skabt et unikt bornholmsk varehus med en række små og store bornholmske producenter samlet under et tag. Alt det bedste fra Bornholm samlet på et sted.
På bornholmbornholmbornholm.com kan du gå på indkøb hele døgnet, hele året. Vareudvalget består af udvalgte fødevarer, tøj, tekstiler, skønhedsprodukter, glas, keramik og ure.
Hvad skal det blive til?
Visionen for BornholmBornholmBornholm er at platformen skal forbinde de cirka 650.000 årlige turister med lokale producenter på Bornholm. Den forbindelse, der skabes skal bruges til at markedsføre producenterne overfor turisterne, efter de er taget hjem fra Bornholm, så de kan fastholde den gode oplevelse fra deres ferie gennem køb af Bornholmske produkter. 650.000 turister besøger øen årligt, hvis 1% foretager et køb i shoppen, vil det give en omsætning på ca. 4 mio. kr.
Dette er den milepæl vi ønsker at opnå med platformen over de næste to år
Dette kræver en ambitiøs indsats fra den nye driftsansvarlige, fra alle leverandørerne og fra alle andre bornholmske interessenter. Med den rette indsats vurderer vi der over 3-5 år kan skabes en betydelig højere omsætning og dermed et endnu større økonomisk potentiale.
Hvad kræver det?
Udvikling af en professionel webshop, der retter fokus mod at:
1. etablere et tæt samarbejde med alle Bornholmske interessenter, med henblik på at forbinde turister til platformen via besøg på sitet
2. gennemføre en målrettet og professionel marketingsindsats i Danmark og udlandet ved brug af de rette medier og kanaler
3. løfte platformen til næste niveau ved at tilføje flere sprog, betalingsmuligheder, juridiske krav for udenlandske markeder, etc.
4. etablere en logistikfunktion der kan sikre levering i både Danmark og udlandet
5. sikre en god købeoplevelse, der matcher andre professionelle webshops
6. formidle og levendegøre historien om de bornholmske produkter og deres producenter og derigennem underbygger den gode historie om Bornholm
7. shoppen er opdateret og vedligeholdes løbende med godt og relevant indhold
8. levere en positiv kundeoplevelse der sikrer at kunderne fortæller historien videre og selvfølgelig kommer retur og køber igen
Hvad kan du opnå?
1. muligheden for at arbejde med international e-handel
2. sælge produkter med historie, sjæl og potentiale
3. skabe en god indkomst og muligheden for selv at planlægge din hverdag
Platformen BornholmBornholmBornholm
Platformen er udviklet over de sidste 2 år af Bornholms Tidende og følgende stilles til rådighed for den nye driftsansvarlige
1. Brand og sideidentitet: farver, typografi, virksomhedsfoto, design og markedsføringsmateriale
2. Platformen ‘BornholmBornholmBornholm’ bestående af:
a. Hjemmeside
i. Udviklet med Shopify.com (en SAAS platform
ii. Specielt udviklet designtema på Shopify
b. Facebookside med 6.000 følgere
c. Specifik e-mail, opsat gennem Google apps for Business
d. Stående aftaler med producenter og designere
e. Goodwill omkring brandet BornholmBornholmBornholm
Udvælgelsesproces
Du skal overbevise en jury bestående af mindst tre producenter, som allerede sælger deres produkter gennem sitet, samt to uvildige eksperter indenfor digital markedsføring og e-handel. Der vil blive lagt vægt på følgende kriterier:
1. Du elsker Bornholm: uanset om du har boet på øen hele livet, lige er flyttet dertil, om du blot er turist eller først nu hører om Bornholm, skal du føle noget for øen og være dedikeret omkring at støtte op om Bornholm gennem denne platform
2. Du er ambitiøs: du vil markedsføre Bornholm udenfor øen og gøre platformen til en succes, som består i at denne blive udbredt til andre markeder
3. Du vil drive platformen som en seriøs forretning
4. Du har erfaring med marketing og et godt kendskab til e-handel
3
Du er klar på at rykke, så hvad gør du nu?
Du sender en skriftlig ansøgning til jbr@vhhr.dk – projektleder Jessy Brughmans fra Væksthus Hovedstadsregionen, som er ansvarlig for processen, men ikke tager del i selve beslutningen, dette er udelukkende op til den nedsatte jury, som nævnt i forrige.
Hvis du har yderligere spørgsmål eller ønsker mere information, kan du kontakte Jessy Brughmans, ligeledes på ovenstående e-mailadresse.
Frist for ansøgning er den 30. januar 2017
Juryen samles I den første uge af februar for at gennemgå samtlige indkomne ansøgning.
Et antal ansøgere vil blive kontaktet med henblik på uddybning og ekstra baggrundsoplysninger.
Samtlige ansøgere vil modtage et officielt svar ikke senere end medio februar 2017
Annonceret 16-01-2017 kl. 17.00
Deadline 30-01-2017 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Omkostninger
Link til udbudsmateriale http://w2l.dk/file/637002/bornholm_udbud.pdf
Ordregiver Væksthus Hovedstadsregionen
Udvælgelseskriterier Kvalitet
Adresse Fruebjergvej 3
2100
København Ø
CPV kode 72591000-4 - Udarbejdelse af serviceaftaler
Udbudsform Andet
SMV venligt Ja
Kontaktperson Jessy Brughmans
Kontakt E-mail: jbr@vhhr.dk
Telefon: +45 30108118