Esbjerg, Fanø, Vejen og Billund Kommuner udbyder den eksisterede ordning for kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt tilhørende sandfang/magasinbrønde. Formålet hermed er at sikre, at kontrol og tømning foretages med jævne mellemrum, så risiko for forurening fra olie- og benzinudskillere reduceres. Det er ligeledes formålet at sikre en miljømæssig forsvarlig håndtering og bortskaffelse af affaldet herfra. Esbjerg Kommune udbyder opgaven med kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt sand-fang/magasinbrønde, herunder bortskaffelse af affald til et godkendt modtageanlæg. Arbejdet udføres i henhold til gældende regulativ for erhvervsaffald i Esbjerg, Fanø, Vejen og Billund Kommuner. Arbejdet udbydes for en periode på 4 år fra den 1. april 2017 til den 31. marts 2021. Første årlige kontrol skal være udført inden 31. marts 2018. Tildelingskriteriet er laveste pris og Esbjerg kommune fastlægger kravene til service, kvalitet og udførelse i nærværende betingelser.
[15-02-2017 09:32:16] Besvarelse af spørgsmål [08-03-2017 14:21:57] Svar på spørgsmål til udbudsmaterialet.