Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt sandfang og magasinbrønde

Esbjerg, Fanø, Vejen og Billund Kommuner udbyder den eksisterede ordning for kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt tilhørende sandfang/magasinbrønde.

Formålet hermed er at sikre, at kontrol og tømning foretages med jævne mellemrum, så risiko for forurening fra olie- og benzinudskillere reduceres. Det er ligeledes formålet at sikre en miljømæssig forsvarlig håndtering og bortskaffelse af affaldet herfra.

Esbjerg Kommune udbyder opgaven med kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt sand-fang/magasinbrønde, herunder bortskaffelse af affald til et godkendt modtageanlæg.

Arbejdet udføres i henhold til gældende regulativ for erhvervsaffald i Esbjerg, Fanø, Vejen og Billund Kommuner.

Arbejdet udbydes for en periode på 4 år fra den 1. april 2017 til den 31. marts 2021. Første årlige kontrol skal være udført inden 31. marts 2018.

Tildelingskriteriet er laveste pris og Esbjerg kommune fastlægger kravene til service, kvalitet og udførelse i nærværende betingelser.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 08-03-2017) Luk udbudsdetaljer (gældende version 08-03-2017)
Titel Kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt sandfang og magasinbrønde
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Esbjerg, Fanø, Vejen og Billund Kommuner udbyder den eksisterede ordning for kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt tilhørende sandfang/magasinbrønde.

Formålet hermed er at sikre, at kontrol og tømning foretages med jævne mellemrum, så risiko for forurening fra olie- og benzinudskillere reduceres. Det er ligeledes formålet at sikre en miljømæssig forsvarlig håndtering og bortskaffelse af affaldet herfra.

Esbjerg Kommune udbyder opgaven med kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt sand-fang/magasinbrønde, herunder bortskaffelse af affald til et godkendt modtageanlæg.

Arbejdet udføres i henhold til gældende regulativ for erhvervsaffald i Esbjerg, Fanø, Vejen og Billund Kommuner.

Arbejdet udbydes for en periode på 4 år fra den 1. april 2017 til den 31. marts 2021. Første årlige kontrol skal være udført inden 31. marts 2018.

Tildelingskriteriet er laveste pris og Esbjerg kommune fastlægger kravene til service, kvalitet og udførelse i nærværende betingelser.
Annonceret 24-01-2017 kl. 14.00
Deadline 14-03-2017 kl. 11.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Pris
Dokumenter
Ordregiver Esbjerg Kommune
Udvælgelseskriterier Tilbuddet skal udover tilbudslisten (bilag 1) indeholde:

- Kopi af gældende tilladelse til godskørsel for fremmed regning.
- Kopi af gyldig ADR-attest(er).
- Kopi af gyldig police af tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring.
- Erklæring fra tilbudsgivers pengeinstitut om at man derfra i givet fald vil kunne stille en anfordringsgaranti på 10 % af den samlede kontraktsum.
- Oplysninger om tilbudsgivers resultat før skat (ekskl. moms) samt soliditetsgrad fra det foregående års regnskab. Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver have haft et positivt resultat eller en soliditetsgrad på mindst 10 % i det foregående års regnskab.
- Erklæring om ubetalt forfalden gæld til det offentlige (bilag 2).
Adresse Torvegade 74
6700
Esbjerg
CPV kode 90000000-7 - Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Susanne Snedker Poulsen
Kontakt E-mail: supo@esbjergkommune.dk
Telefon: +45 76163312
Modtagers firmanavn Esbjerg Kommune, Torvegade 74, 6700 Esbjerg
Adresse for modtagelse af tilbud Esbjerg Kommune, Torvegade 74, 6700 Esbjerg
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[15-02-2017 09:32:16]
Besvarelse af spørgsmål
[08-03-2017 14:21:57]
Svar på spørgsmål til udbudsmaterialet.

Åbn tidligere version 15-02-2017 Luk tidligere version 15-02-2017
Titel Kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt sandfang og magasinbrønde
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Esbjerg, Fanø, Vejen og Billund Kommuner udbyder den eksisterede ordning for kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt tilhørende sandfang/magasinbrønde.

Formålet hermed er at sikre, at kontrol og tømning foretages med jævne mellemrum, så risiko for forurening fra olie- og benzinudskillere reduceres. Det er ligeledes formålet at sikre en miljømæssig forsvarlig håndtering og bortskaffelse af affaldet herfra.

Esbjerg Kommune udbyder opgaven med kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt sand-fang/magasinbrønde, herunder bortskaffelse af affald til et godkendt modtageanlæg.

Arbejdet udføres i henhold til gældende regulativ for erhvervsaffald i Esbjerg, Fanø, Vejen og Billund Kommuner.

Arbejdet udbydes for en periode på 4 år fra den 1. april 2017 til den 31. marts 2021. Første årlige kontrol skal være udført inden 31. marts 2018.

Tildelingskriteriet er laveste pris og Esbjerg kommune fastlægger kravene til service, kvalitet og udførelse i nærværende betingelser.
Annonceret 24-01-2017 kl. 14.00
Deadline 14-03-2017 kl. 11.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Pris
Dokumenter
Ordregiver Esbjerg Kommune
Udvælgelseskriterier Tilbuddet skal udover tilbudslisten (bilag 1) indeholde:

- Kopi af gældende tilladelse til godskørsel for fremmed regning.
- Kopi af gyldig ADR-attest(er).
- Kopi af gyldig police af tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring.
- Erklæring fra tilbudsgivers pengeinstitut om at man derfra i givet fald vil kunne stille en anfordringsgaranti på 10 % af den samlede kontraktsum.
- Oplysninger om tilbudsgivers resultat før skat (ekskl. moms) samt soliditetsgrad fra det foregående års regnskab. Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver have haft et positivt resultat eller en soliditetsgrad på mindst 10 % i det foregående års regnskab.
- Erklæring om ubetalt forfalden gæld til det offentlige (bilag 2).
Adresse Torvegade 74
6700
Esbjerg
CPV kode 90000000-7 - Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Susanne Snedker Poulsen
Kontakt E-mail: supo@esbjergkommune.dk
Telefon: +45 76163312
Modtagers firmanavn Esbjerg Kommune, Torvegade 74, 6700 Esbjerg
Adresse for modtagelse af tilbud Esbjerg Kommune, Torvegade 74, 6700 Esbjerg
Åbn tidligere version 24-01-2017 Luk tidligere version 24-01-2017
Titel Kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt sandfang og magasinbrønde
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Esbjerg, Fanø, Vejen og Billund Kommuner udbyder den eksisterede ordning for kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt tilhørende sandfang/magasinbrønde.

Formålet hermed er at sikre, at kontrol og tømning foretages med jævne mellemrum, så risiko for forurening fra olie- og benzinudskillere reduceres. Det er ligeledes formålet at sikre en miljømæssig forsvarlig håndtering og bortskaffelse af affaldet herfra.

Esbjerg Kommune udbyder opgaven med kontrol og tømning af olie- og benzinudskillere samt sand-fang/magasinbrønde, herunder bortskaffelse af affald til et godkendt modtageanlæg.

Arbejdet udføres i henhold til gældende regulativ for erhvervsaffald i Esbjerg, Fanø, Vejen og Billund Kommuner.

Arbejdet udbydes for en periode på 4 år fra den 1. april 2017 til den 31. marts 2021. Første årlige kontrol skal være udført inden 31. marts 2018.

Tildelingskriteriet er laveste pris og Esbjerg kommune fastlægger kravene til service, kvalitet og udførelse i nærværende betingelser.
Annonceret 24-01-2017 kl. 14.00
Deadline 14-03-2017 kl. 11.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Pris
Dokumenter
Ordregiver Esbjerg Kommune
Udvælgelseskriterier Tilbuddet skal udover tilbudslisten (bilag 1) indeholde:

- Kopi af gældende tilladelse til godskørsel for fremmed regning.
- Kopi af gyldig ADR-attest(er).
- Kopi af gyldig police af tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring.
- Erklæring fra tilbudsgivers pengeinstitut om at man derfra i givet fald vil kunne stille en anfordringsgaranti på 10 % af den samlede kontraktsum.
- Oplysninger om tilbudsgivers resultat før skat (ekskl. moms) samt soliditetsgrad fra det foregående års regnskab. Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver have haft et positivt resultat eller en soliditetsgrad på mindst 10 % i det foregående års regnskab.
- Erklæring om ubetalt forfalden gæld til det offentlige (bilag 2).
Adresse Torvegade 74
6700
Esbjerg
CPV kode 90000000-7 - Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Susanne Snedker Poulsen
Kontakt E-mail: supo@esbjergkommune.dk
Telefon: +45 76163312
Modtagers firmanavn Esbjerg Kommune, Torvegade 74, 6700 Esbjerg
Adresse for modtagelse af tilbud Esbjerg Kommune, Torvegade 74, 6700 Esbjerg