Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

System til optag af studerende/Student admission system

Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner har brug for et nyt system til optag af studerende. Der afholdes derfor en annonceret tilbudsrunde på baggrund af en listet kravspecifikation over funktionalitetsbehov i et nyt system.

Alle interesserede virksomheder, danske såvel som udenlandske, der har et system, som kan indfri hovedparten af de listede krav, opfordres til byde ind med et tilbud.

I vedhæftet bilag er en beskrivelse af opgaven, kravspecifikationen med en tilhørende illustration af optageprocessen, et kontraktudkast samt en tilbudsskabelon.

Hvordan indgives et tilbud?
Tilbudsgiveren indgiver deres tilbud ved at sende den udfyldte og underskrevet tilbudsskabelon efterfulgt af evt. bilag i en samlet pdf (eller skannet fil) til kontaktpersonen for tilbudsrunden: mva@slks.dk
Hvis bilag fremsendes som separate dokumenter i mailen med tilbudsskabelon, så skal disse bilag også være underskrevet af tilbudsgiveren.

Det samledes tilbudsmateriale skal være sendt til mva@slks.dk inden udgangen af den 22. marts (dvs. inden midnat kl. 00.00). Herefter stopper tilbudsrunden, og vi kan derfor ikke acceptere tilbud, som er fremsendt efter deadline.

Når vi modtager et tilbud på den angivet e-mail, vil vi fremsende en beskæftigelse, således tilbudsgiver/leverandør ved, at vi har modtaget denne.

Alle leverandører modtager et svar efter endt tilbudsrunde, når der er taget stilling til de indkommende tilbud. Denne proces vil tage omkring en måned.

En given valgt leverandør vil blive inviteret til et afklaringsmøde i slutningen af april. Aftalen er ikke gældende før en endelige kontrakt er underskrevet af begge parter.

---

The seven educational institutions under the Danish Ministry of Culture need a new system for student intake. The institutions therefore initiate an advertised offers round based on the requirements specification of the requisite functionality for a new system.

All interested companies, Danish or foreign, who has a system that complies with the majority of these requirements are encouraged to take part and contribute with an offer. The offer can be delivered in English.

In appendix is a description of the assignment, a requirements specification incl. an illustation of the admission proces, a draft contract and an offer template for tender.

How to submit the offer?
The tender submit their offer by sending the filled and signed offer template with any appendix in one pdf (or scanned file) to the contact person for the advertised offers round: mva@slks.dk
If any appendix are sent as separate documents these must be signed by the tender as well.

The offer must be sent to the e-mail mva@slks.dk before the end of the day on the 22nd of marts, e.g. before 12 AM (00.00 in Danish time schedule). We can’t accept offers submitted after the deadline.

When we receive an offer on e-mail, we will send a confirmation back, so the companies/suppliers know that we have received the offer.

All suppliers will receive an answer after the offers round, when the board are done examine the incoming offers. This process will take around a month.

Any chosen supplier will be invited for a clarification meeting in the end of April. The deal is not final before a final contract is signed by both parties.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 21-03-2017) Luk udbudsdetaljer (gældende version 21-03-2017)
Titel System til optag af studerende/Student admission system
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner har brug for et nyt system til optag af studerende. Der afholdes derfor en annonceret tilbudsrunde på baggrund af en listet kravspecifikation over funktionalitetsbehov i et nyt system.

Alle interesserede virksomheder, danske såvel som udenlandske, der har et system, som kan indfri hovedparten af de listede krav, opfordres til byde ind med et tilbud.

I vedhæftet bilag er en beskrivelse af opgaven, kravspecifikationen med en tilhørende illustration af optageprocessen, et kontraktudkast samt en tilbudsskabelon.

Hvordan indgives et tilbud?
Tilbudsgiveren indgiver deres tilbud ved at sende den udfyldte og underskrevet tilbudsskabelon efterfulgt af evt. bilag i en samlet pdf (eller skannet fil) til kontaktpersonen for tilbudsrunden: mva@slks.dk
Hvis bilag fremsendes som separate dokumenter i mailen med tilbudsskabelon, så skal disse bilag også være underskrevet af tilbudsgiveren.

Det samledes tilbudsmateriale skal være sendt til mva@slks.dk inden udgangen af den 22. marts (dvs. inden midnat kl. 00.00). Herefter stopper tilbudsrunden, og vi kan derfor ikke acceptere tilbud, som er fremsendt efter deadline.

Når vi modtager et tilbud på den angivet e-mail, vil vi fremsende en beskæftigelse, således tilbudsgiver/leverandør ved, at vi har modtaget denne.

Alle leverandører modtager et svar efter endt tilbudsrunde, når der er taget stilling til de indkommende tilbud. Denne proces vil tage omkring en måned.

En given valgt leverandør vil blive inviteret til et afklaringsmøde i slutningen af april. Aftalen er ikke gældende før en endelige kontrakt er underskrevet af begge parter.

---

The seven educational institutions under the Danish Ministry of Culture need a new system for student intake. The institutions therefore initiate an advertised offers round based on the requirements specification of the requisite functionality for a new system.

All interested companies, Danish or foreign, who has a system that complies with the majority of these requirements are encouraged to take part and contribute with an offer. The offer can be delivered in English.

In appendix is a description of the assignment, a requirements specification incl. an illustation of the admission proces, a draft contract and an offer template for tender.

How to submit the offer?
The tender submit their offer by sending the filled and signed offer template with any appendix in one pdf (or scanned file) to the contact person for the advertised offers round: mva@slks.dk
If any appendix are sent as separate documents these must be signed by the tender as well.

The offer must be sent to the e-mail mva@slks.dk before the end of the day on the 22nd of marts, e.g. before 12 AM (00.00 in Danish time schedule). We can’t accept offers submitted after the deadline.

When we receive an offer on e-mail, we will send a confirmation back, so the companies/suppliers know that we have received the offer.

All suppliers will receive an answer after the offers round, when the board are done examine the incoming offers. This process will take around a month.

Any chosen supplier will be invited for a clarification meeting in the end of April. The deal is not final before a final contract is signed by both parties.
Annonceret 15-02-2017 kl. 12.00
Deadline 23-03-2017 kl. 00.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Varekøb
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver Styrelsen for Slotte og Kulturejendomme // CVR:34072191
Udvælgelseskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Adresse H.C. Andersens Boulevard 2
1553
København V
WWW: www.slks.dk
CPV kode 48610000-7 - Databasesystemer
80300000-7 - Videregående uddannelse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Maria Vitved Andersen
Kontakt E-mail: mva@slks.dk
Telefon: +45 22865854
Modtagers firmanavn Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner
Adresse for modtagelse af tilbud Placeret på flere adresser i Danmark
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[15-02-2017 12:28:09]
Ingen
[20-02-2017 10:26:50]
English version of requriments specification and contract draft.

Systemkrav om at "systemet skal være webbaseret" er ændret til at "Ansøger skal kunne søge via nettet - også fra mobile platforme".
[15-03-2017 14:41:21]
Det er tilføjet i hovedteksten, hvordan en tilbudsgiver/leverandør indgiver sit tilbud.

It is added in the maintext how a supplier submit the offer.
[21-03-2017 08:30:53]
Tidsgrænsen er ændret fra 12.00 til 00.00, da tilbudsrunden løber til udgangen af d.22.marts 2017
[21-03-2017 08:36:02]
Tidspunktet er sat til 00.00 (i stedet for 12.00), da tilbudsrunden kører til udgangen af d.22.marts 2017.

Åbn tidligere version 21-03-2017 Luk tidligere version 21-03-2017
Titel System til optag af studerende/Student admission system
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner har brug for et nyt system til optag af studerende. Der afholdes derfor en annonceret tilbudsrunde på baggrund af en listet kravspecifikation over funktionalitetsbehov i et nyt system.

Alle interesserede virksomheder, danske såvel som udenlandske, der har et system, som kan indfri hovedparten af de listede krav, opfordres til byde ind med et tilbud.

I vedhæftet bilag er en beskrivelse af opgaven, kravspecifikationen med en tilhørende illustration af optageprocessen, et kontraktudkast samt en tilbudsskabelon.

Hvordan indgives et tilbud?
Tilbudsgiveren indgiver deres tilbud ved at sende den udfyldte og underskrevet tilbudsskabelon efterfulgt af evt. bilag i en samlet pdf (eller skannet fil) til kontaktpersonen for tilbudsrunden: mva@slks.dk
Hvis bilag fremsendes som separate dokumenter i mailen med tilbudsskabelon, så skal disse bilag også være underskrevet af tilbudsgiveren.

Det samledes tilbudsmateriale skal være sendt til mva@slks.dk inden udgangen af den 22. marts (dvs. inden midnat kl. 00.00). Herefter stopper tilbudsrunden, og vi kan derfor ikke acceptere tilbud, som er fremsendt efter deadline.

Når vi modtager et tilbud på den angivet e-mail, vil vi fremsende en beskæftigelse, således tilbudsgiver/leverandør ved, at vi har modtaget denne.

Alle leverandører modtager et svar efter endt tilbudsrunde, når der er taget stilling til de indkommende tilbud. Denne proces vil tage omkring en måned.

En given valgt leverandør vil blive inviteret til et afklaringsmøde i slutningen af april. Aftalen er ikke gældende før en endelige kontrakt er underskrevet af begge parter.

---

The seven educational institutions under the Danish Ministry of Culture need a new system for student intake. The institutions therefore initiate an advertised offers round based on the requirements specification of the requisite functionality for a new system.

All interested companies, Danish or foreign, who has a system that complies with the majority of these requirements are encouraged to take part and contribute with an offer. The offer can be delivered in English.

In appendix is a description of the assignment, a requirements specification incl. an illustation of the admission proces, a draft contract and an offer template for tender.

How to submit the offer?
The tender submit their offer by sending the filled and signed offer template with any appendix in one pdf (or scanned file) to the contact person for the advertised offers round: mva@slks.dk
If any appendix are sent as separate documents these must be signed by the tender as well.

The offer must be sent to the e-mail mva@slks.dk before the end of the day on the 22nd of marts, e.g. before 12 AM (00.00 in Danish time schedule). We can’t accept offers submitted after the deadline.

When we receive an offer on e-mail, we will send a confirmation back, so the companies/suppliers know that we have received the offer.

All suppliers will receive an answer after the offers round, when the board are done examine the incoming offers. This process will take around a month.

Any chosen supplier will be invited for a clarification meeting in the end of April. The deal is not final before a final contract is signed by both parties.
Annonceret 15-02-2017 kl. 12.00
Deadline 22-03-2017 kl. 00.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Varekøb
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver Styrelsen for Slotte og Kulturejendomme // CVR:34072191
Udvælgelseskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Adresse H.C. Andersens Boulevard 2
1553
København V
WWW: www.slks.dk
CPV kode 48610000-7 - Databasesystemer
80300000-7 - Videregående uddannelse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Maria Vitved Andersen
Kontakt E-mail: mva@slks.dk
Telefon: +45 22865854
Modtagers firmanavn Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner
Adresse for modtagelse af tilbud Placeret på flere adresser i Danmark
Åbn tidligere version 15-03-2017 Luk tidligere version 15-03-2017
Titel System til optag af studerende/Student admission system
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner har brug for et nyt system til optag af studerende. Der afholdes derfor en annonceret tilbudsrunde på baggrund af en listet kravspecifikation over funktionalitetsbehov i et nyt system.

Alle interesserede virksomheder, danske såvel som udenlandske, der har et system, som kan indfri hovedparten af de listede krav, opfordres til byde ind med et tilbud.

I vedhæftet bilag er en beskrivelse af opgaven, kravspecifikationen med en tilhørende illustration af optageprocessen, et kontraktudkast samt en tilbudsskabelon.

Hvordan indgives et tilbud?
Tilbudsgiveren indgiver deres tilbud ved at sende den udfyldte og underskrevet tilbudsskabelon efterfulgt af evt. bilag i en samlet pdf (eller skannet fil) til kontaktpersonen for tilbudsrunden: mva@slks.dk
Hvis bilag fremsendes som separate dokumenter i mailen med tilbudsskabelon, så skal disse bilag også være underskrevet af tilbudsgiveren.

Det samledes tilbudsmateriale skal være sendt til mva@slks.dk inden udgangen af den 22. marts (dvs. inden midnat kl. 00.00). Herefter stopper tilbudsrunden, og vi kan derfor ikke acceptere tilbud, som er fremsendt efter deadline.

Når vi modtager et tilbud på den angivet e-mail, vil vi fremsende en beskæftigelse, således tilbudsgiver/leverandør ved, at vi har modtaget denne.

Alle leverandører modtager et svar efter endt tilbudsrunde, når der er taget stilling til de indkommende tilbud. Denne proces vil tage omkring en måned.

En given valgt leverandør vil blive inviteret til et afklaringsmøde i slutningen af april. Aftalen er ikke gældende før en endelige kontrakt er underskrevet af begge parter.

---

The seven educational institutions under the Danish Ministry of Culture need a new system for student intake. The institutions therefore initiate an advertised offers round based on the requirements specification of the requisite functionality for a new system.

All interested companies, Danish or foreign, who has a system that complies with the majority of these requirements are encouraged to take part and contribute with an offer. The offer can be delivered in English.

In appendix is a description of the assignment, a requirements specification incl. an illustation of the admission proces, a draft contract and an offer template for tender.

How to submit the offer?
The tender submit their offer by sending the filled and signed offer template with any appendix in one pdf (or scanned file) to the contact person for the advertised offers round: mva@slks.dk
If any appendix are sent as separate documents these must be signed by the tender as well.

The offer must be sent to the e-mail mva@slks.dk before the end of the day on the 22nd of marts, e.g. before 12 AM (00.00 in Danish time schedule). We can’t accept offers submitted after the deadline.

When we receive an offer on e-mail, we will send a confirmation back, so the companies/suppliers know that we have received the offer.

All suppliers will receive an answer after the offers round, when the board are done examine the incoming offers. This process will take around a month.

Any chosen supplier will be invited for a clarification meeting in the end of April. The deal is not final before a final contract is signed by both parties.
Annonceret 15-02-2017 kl. 12.00
Deadline 22-03-2017 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Varekøb
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver Styrelsen for Slotte og Kulturejendomme // CVR:34072191
Udvælgelseskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Adresse H.C. Andersens Boulevard 2
1553
København V
WWW: www.slks.dk
CPV kode 48610000-7 - Databasesystemer
80300000-7 - Videregående uddannelse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Maria Vitved Andersen
Kontakt E-mail: mva@slks.dk
Telefon: +45 22865854
Modtagers firmanavn Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner
Adresse for modtagelse af tilbud Placeret på flere adresser i Danmark
Åbn tidligere version 20-02-2017 Luk tidligere version 20-02-2017
Titel System til optag af studerende/Student admission system
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner har brug for et nyt system til optag af studerende. Der afholdes derfor en annonceret tilbudsrunde på baggrund af en listet kravspecifikation over funktionalitetsbehov i et nyt system.

Alle interesserede virksomheder, danske såvel som udenlandske, der har et system, som kan indfri hovedparten af de listede krav, opfordres til byde ind med et tilbud.

I vedhæftet bilag er en beskrivelse af opgaven, kravspecifikationen med en tilhørende illustration af optageprocessen, et kontraktudkast samt en tilbudsskabelon.

---

The seven educational institutions under the Danish Ministry of Culture need a new system for student intake. The institutions therefore initiate an advertised offers round based on the requirements specification of the requisite functionality for a new system.

All interested companies, Danish or foreign, who has a system that complies with the majority of these requirements are encouraged to take part and contribute with an offer. The offer can be delivered in English.

In appendix is a description of the assignment, a requirements specification incl. an illustation of the admission proces, a draft contract and an offer template for tender.
Annonceret 15-02-2017 kl. 12.00
Deadline 22-03-2017 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Varekøb
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver Styrelsen for Slotte og Kulturejendomme // CVR:34072191
Udvælgelseskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Adresse H.C. Andersens Boulevard 2
1553
København V
WWW: www.slks.dk
CPV kode 48610000-7 - Databasesystemer
80300000-7 - Videregående uddannelse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Maria Vitved Andersen
Kontakt E-mail: mva@slks.dk
Telefon: +45 22865854
Modtagers firmanavn Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner
Adresse for modtagelse af tilbud Placeret på flere adresser i Danmark
Åbn tidligere version 15-02-2017 Luk tidligere version 15-02-2017
Titel System til optag af studerende/Student admission system
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner har brug for et nyt system til optag af studerende. Der afholdes derfor en annonceret tilbudsrunde på baggrund af en listet kravspecifikation over funktionalitetsbehov i et nyt system.

Alle interesserede virksomheder, danske såvel som udenlandske, der har et system, som kan indfri hovedparten af de listede krav, opfordres til byde ind med et tilbud.

I vedhæftet bilag er en beskrivelse af opgaven, kravspecifikationen med en tilhørende illustration af optageprocessen, et kontraktudkast samt en tilbudsskabelon.

---

The seven educational institutions under the Danish Ministry of Culture need a new system for student intake. The institutions therefore initiate an advertised offers round based on the requirements specification of the requisite functionality for a new system.

All interested companies, Danish or foreign, who has a system that complies with the majority of these requirements are encouraged to take part and contribute with an offer. The offer can be delivered in English.

In appendix is a description of the assignment, a requirements specification incl. an illustation of the admission proces, a draft contract and an offer template for tender.
Annonceret 15-02-2017 kl. 12.00
Deadline 22-03-2017 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Varekøb
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver Styrelsen for Slotte og Kulturejendomme // CVR:34072191
Udvælgelseskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Adresse H.C. Andersens Boulevard 2
1553
København V
WWW: www.slks.dk
CPV kode 48610000-7 - Databasesystemer
80300000-7 - Videregående uddannelse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Maria Vitved Andersen
Kontakt E-mail: mva@slks.dk
Telefon: +45 22865854
Modtagers firmanavn Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner
Adresse for modtagelse af tilbud Placeret på flere adresser i Danmark
Åbn tidligere version 15-02-2017 Luk tidligere version 15-02-2017
Titel System til optag af studerende/Student admission system
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner har brug for et nyt system til optag af studerende. Der afholdes derfor en annonceret tilbudsrunde på baggrund af en listet kravspecifikation over funktionalitetsbehov i et nyt system.

Alle interesserede virksomheder, danske såvel som udenlandske, der har et system, som kan indfri hovedparten af de listede krav, opfordres til byde ind med et tilbud.

I vedhæftet bilag er en beskrivelse af opgaven, kravspecifikationen med en tilhørende illustration af optageprocessen, et kontraktudkast samt en tilbudsskabelon.

---

The seven educational institutions under the Danish Ministry of Culture need a new system for student intake. The institutions therefore initiate an advertised offers round based on the requirements specification of the requisite functionality for a new system.

All interested companies, Danish or foreign, who has a system that complies with the majority of these requirements are encouraged to take part and contribute with an offer. The offer can be delivered in English.

In appendix is a description of the assignment, a requirements specification incl. an illustation of the admission proces, a draft contract and an offer template for tender.
Annonceret 15-02-2017 kl. 12.00
Deadline 22-03-2017 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Varekøb
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver Styrelsen for Slotte og Kulturejendomme // CVR:34072191
Udvælgelseskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Adresse H.C. Andersens Boulevard 2
1553
København V
WWW: www.slks.dk
CPV kode 48610000-7 - Databasesystemer
80300000-7 - Videregående uddannelse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Maria Vitved Andersen
Kontakt E-mail: mva@slks.dk
Telefon: +45 22865854
Modtagers firmanavn Kulturministeriets syv uddannelsesinstitutioner
Adresse for modtagelse af tilbud Placeret på flere adresser i Danmark