Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Levering og installering af elektroniske dørlåse

Leverancen omfatter:
Levering og installering af 250 +/- 10 % elektroniske dørlåse. Endeligt antal fastsættes på tidspunkt for indgåelse af kontrakt.
Det nye låsesystem skal monteres i eksisterende indre døre (ikke yderdøre). Eksisterende låsekasser genbruges hvis muligt eller udskiftes. De gamle greb, låsecylindre og evt. gamle låsekasser må ikke beskadiges og skal opsamles i passende emballage med henblik på opbevaring på GEUS og evt. senere genmontering.
Alle nødvendige arbejder skal inkluderes, også hvis det f.eks. bliver nødvendigt at spartle og male dørene efter montering.
Leverancen omfatter også nødvendigt software, samt installation af samme, til styring af adgange til de forskellige sektioner som man vælger at dele systemet op i. Håndholdt enhed til programmering af de enkelte dørlåse skal desuden medfølge.

Krav:
De enkelte dørlåse skal være stand-alone og må ikke kræve opkobling til et centralt netværk eller internet.
Hvis låsekasser skal udskiftes, må det ikke medføre modifikationer i dørplader, der vanskeliggør evt. senere genmontering af de gamle låsekasser.
Adgang til de enkelte dørlåse skal gives via programmerbar chip på kort i kreditkort format. Dette kort med chip skal kunne leveres blankt således at GEUS kan printe nødvendige oplysninger og billeder med henblik på at kortet skal kunne bruges som internt ID kort.
Man skal kunne aflæse brugslog fra de enkelte dørlåse.
Systemet skal kunne programmeres i et antal hierarkiske grupper der ikke er mindre end 50, hvor chips der er programmeret at tilhøre en bestemt gruppe, kan tilgå samtlige låse i gruppen.
Den enkelte chip skal kunne tilmeldes og afmeldes den relevante gruppe eller hele systemet fra en klienter på eksisterende GEUS computere (Win10).
Programmering og opdatering af de enkelte låse skal kunne ske ved hjælp af håndholdt enhed fortrinsvist ved trådløs overførsel.
Tilbudsgiver skal kunne levere teknisk support efter levering.

Tilbud:
Tilbudsfristen er den 27. marts 2017 kl. 12.00. Tilbuddet skal gælde i 30 dage.
Opgavens igangsætning aftales nærmere efter tildelingen. Opgaven skal kunne færdiggøres senest den 15. august 2017.
Der skal gives en samlet pris for i alt 250 låse med tilhørende arbejder. Der skal ligeledes gives en stykpris for reduktion/forøgelse indenfor rammerne 250 +/- 10%.
Prisen skal indeholde alle udgifter til låse, nødvendige arbejder til installation, opsætning af software, træning af 5 personer i betjening, reparation af døre, nedpakning af gamle greb, låsecylindre og evt. låsekasser, samt levering af eventuelt nye låsekasser. Hvis det tilbudte system fordrer yderligere ydelser skal dette tydeligt fremgå af tilbuddet.
Sammen med tilbuddet skal afgives en beskrivelse af systemets betjening og vedligeholdelse, herunder forventet batterilevetid i de enkelte låse.
Sammen med tilbuddet skal også sendes en referenceliste der indeholder navne på virksomheder som den pågældende leverandør har leveret lignende systemer til. GEUS forbeholder sig ret til efter nærmere aftale med tilbudsgiver, at kontakte pågældende virksomheder for en vurdering af systemets brugbarhed.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 14-03-2017) Luk udbudsdetaljer (gældende version 14-03-2017)
Titel Levering og installering af elektroniske dørlåse
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Leverancen omfatter:
Levering og installering af 250 +/- 10 % elektroniske dørlåse. Endeligt antal fastsættes på tidspunkt for indgåelse af kontrakt.
Det nye låsesystem skal monteres i eksisterende indre døre (ikke yderdøre). Eksisterende låsekasser genbruges hvis muligt eller udskiftes. De gamle greb, låsecylindre og evt. gamle låsekasser må ikke beskadiges og skal opsamles i passende emballage med henblik på opbevaring på GEUS og evt. senere genmontering.
Alle nødvendige arbejder skal inkluderes, også hvis det f.eks. bliver nødvendigt at spartle og male dørene efter montering.
Leverancen omfatter også nødvendigt software, samt installation af samme, til styring af adgange til de forskellige sektioner som man vælger at dele systemet op i. Håndholdt enhed til programmering af de enkelte dørlåse skal desuden medfølge.

Krav:
De enkelte dørlåse skal være stand-alone og må ikke kræve opkobling til et centralt netværk eller internet.
Hvis låsekasser skal udskiftes, må det ikke medføre modifikationer i dørplader, der vanskeliggør evt. senere genmontering af de gamle låsekasser.
Adgang til de enkelte dørlåse skal gives via programmerbar chip på kort i kreditkort format. Dette kort med chip skal kunne leveres blankt således at GEUS kan printe nødvendige oplysninger og billeder med henblik på at kortet skal kunne bruges som internt ID kort.
Man skal kunne aflæse brugslog fra de enkelte dørlåse.
Systemet skal kunne programmeres i et antal hierarkiske grupper der ikke er mindre end 50, hvor chips der er programmeret at tilhøre en bestemt gruppe, kan tilgå samtlige låse i gruppen.
Den enkelte chip skal kunne tilmeldes og afmeldes den relevante gruppe eller hele systemet fra en klienter på eksisterende GEUS computere (Win10).
Programmering og opdatering af de enkelte låse skal kunne ske ved hjælp af håndholdt enhed fortrinsvist ved trådløs overførsel.
Tilbudsgiver skal kunne levere teknisk support efter levering.

Tilbud:
Tilbudsfristen er den 27. marts 2017 kl. 12.00. Tilbuddet skal gælde i 30 dage.
Opgavens igangsætning aftales nærmere efter tildelingen. Opgaven skal kunne færdiggøres senest den 15. august 2017.
Der skal gives en samlet pris for i alt 250 låse med tilhørende arbejder. Der skal ligeledes gives en stykpris for reduktion/forøgelse indenfor rammerne 250 +/- 10%.
Prisen skal indeholde alle udgifter til låse, nødvendige arbejder til installation, opsætning af software, træning af 5 personer i betjening, reparation af døre, nedpakning af gamle greb, låsecylindre og evt. låsekasser, samt levering af eventuelt nye låsekasser. Hvis det tilbudte system fordrer yderligere ydelser skal dette tydeligt fremgå af tilbuddet.
Sammen med tilbuddet skal afgives en beskrivelse af systemets betjening og vedligeholdelse, herunder forventet batterilevetid i de enkelte låse.
Sammen med tilbuddet skal også sendes en referenceliste der indeholder navne på virksomheder som den pågældende leverandør har leveret lignende systemer til. GEUS forbeholder sig ret til efter nærmere aftale med tilbudsgiver, at kontakte pågældende virksomheder for en vurdering af systemets brugbarhed.
Annonceret 06-03-2017 kl. 15.45
Deadline 27-03-2017 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Blandede opgaver
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Tildelingsmodel og -kriterier:
Der vil blive anvendt følgende pointmodel.
A. Bedømmelsen af pris anvender en lineær pointmodel, hvor laveste pris giver 8 point og laveste pris plus 50% giver 0 point. Point vægtes med 50 %.
B. Bedømmelsen af kvalitetskriteriet, Systemets brugervenlighed og servicevenlighed tildeler maksimum 8 point faldende til 0 point. Point vægtes med 30 %.
C. Bedømmelsen af kvalitetskriteriet, Leverandørs erfaring med at levere tilsvarende eller lignende systemer tildeler maksimum 8 point faldende til 0 point. Point vægtes med 20 %.
D. Tilbudsgiver med højeste samlede pointsum kommer i betragtning til tildeling af opgaven.
Tilbud der ikke overholder kravene vil ikke blive taget i betragtning. GEUS forbeholder sig ret til at afvise alle tilbud.

GEUS arrangerer informationsmøde fredag den 10. marts 2017 kl. 13. Henvendelse i GEUS reception på adressen Øster Voldgade 10, 1350 København K. Kontaktperson er informationssikkerhedskoordinator Dan Ehlert Nielsen.
Dokumenter
Ordregiver De Nationale Geologiske Undersøgelser for Danmark og Grønland
Adresse Øster Voldgade 10
1350
København K
WWW: www.geus.dk
CPV kode 44521110-2 - Dørlåse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Per Rosenberg
Kontakt E-mail: pro@geus.dk
Telefon: +45 38142000
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[14-03-2017 11:25:32]
Frist for fremsendelse af spørgsmål til besvarelse er efterfølgende fastsat til mandag den 20. marts 2017 kl. 12.00 stilet til Per Rosenberg ved mailadresse: pro@geus.dk

Åbn tidligere version 06-03-2017 Luk tidligere version 06-03-2017
Titel Levering og installering af elektroniske dørlåse
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Leverancen omfatter:
Levering og installering af 250 +/- 10 % elektroniske dørlåse. Endeligt antal fastsættes på tidspunkt for indgåelse af kontrakt.
Det nye låsesystem skal monteres i eksisterende indre døre (ikke yderdøre). Eksisterende låsekasser genbruges hvis muligt eller udskiftes. De gamle greb, låsecylindre og evt. gamle låsekasser må ikke beskadiges og skal opsamles i passende emballage med henblik på opbevaring på GEUS og evt. senere genmontering.
Alle nødvendige arbejder skal inkluderes, også hvis det f.eks. bliver nødvendigt at spartle og male dørene efter montering.
Leverancen omfatter også nødvendigt software, samt installation af samme, til styring af adgange til de forskellige sektioner som man vælger at dele systemet op i. Håndholdt enhed til programmering af de enkelte dørlåse skal desuden medfølge.

Krav:
De enkelte dørlåse skal være stand-alone og må ikke kræve opkobling til et centralt netværk eller internet.
Hvis låsekasser skal udskiftes, må det ikke medføre modifikationer i dørplader, der vanskeliggør evt. senere genmontering af de gamle låsekasser.
Adgang til de enkelte dørlåse skal gives via programmerbar chip på kort i kreditkort format. Dette kort med chip skal kunne leveres blankt således at GEUS kan printe nødvendige oplysninger og billeder med henblik på at kortet skal kunne bruges som internt ID kort.
Man skal kunne aflæse brugslog fra de enkelte dørlåse.
Systemet skal kunne programmeres i et antal hierarkiske grupper der ikke er mindre end 50, hvor chips der er programmeret at tilhøre en bestemt gruppe, kan tilgå samtlige låse i gruppen.
Den enkelte chip skal kunne tilmeldes og afmeldes den relevante gruppe eller hele systemet fra en klienter på eksisterende GEUS computere (Win10).
Programmering og opdatering af de enkelte låse skal kunne ske ved hjælp af håndholdt enhed fortrinsvist ved trådløs overførsel.
Tilbudsgiver skal kunne levere teknisk support efter levering.

Tilbud:
Tilbudsfristen er den 27. marts 2017 kl. 12.00. Tilbuddet skal gælde i 30 dage.
Opgavens igangsætning aftales nærmere efter tildelingen. Opgaven skal kunne færdiggøres senest den 15. august 2017.
Der skal gives en samlet pris for i alt 250 låse med tilhørende arbejder. Der skal ligeledes gives en stykpris for reduktion/forøgelse indenfor rammerne 250 +/- 10%.
Prisen skal indeholde alle udgifter til låse, nødvendige arbejder til installation, opsætning af software, træning af 5 personer i betjening, reparation af døre, nedpakning af gamle greb, låsecylindre og evt. låsekasser, samt levering af eventuelt nye låsekasser. Hvis det tilbudte system fordrer yderligere ydelser skal dette tydeligt fremgå af tilbuddet.
Sammen med tilbuddet skal afgives en beskrivelse af systemets betjening og vedligeholdelse, herunder forventet batterilevetid i de enkelte låse.
Sammen med tilbuddet skal også sendes en referenceliste der indeholder navne på virksomheder som den pågældende leverandør har leveret lignende systemer til. GEUS forbeholder sig ret til efter nærmere aftale med tilbudsgiver, at kontakte pågældende virksomheder for en vurdering af systemets brugbarhed.
Annonceret 06-03-2017 kl. 15.45
Deadline 27-03-2017 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Blandede opgaver
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Tildelingsmodel og -kriterier:
Der vil blive anvendt følgende pointmodel.
A. Bedømmelsen af pris anvender en lineær pointmodel, hvor laveste pris giver 8 point og laveste pris plus 50% giver 0 point. Point vægtes med 50 %.
B. Bedømmelsen af kvalitetskriteriet, Systemets brugervenlighed og servicevenlighed tildeler maksimum 8 point faldende til 0 point. Point vægtes med 30 %.
C. Bedømmelsen af kvalitetskriteriet, Leverandørs erfaring med at levere tilsvarende eller lignende systemer tildeler maksimum 8 point faldende til 0 point. Point vægtes med 20 %.
D. Tilbudsgiver med højeste samlede pointsum kommer i betragtning til tildeling af opgaven.
Tilbud der ikke overholder kravene vil ikke blive taget i betragtning. GEUS forbeholder sig ret til at afvise alle tilbud.

GEUS arrangerer informationsmøde fredag den 10. marts 2017 kl. 13. Henvendelse i GEUS reception på adressen Øster Voldgade 10, 1350 København K. Kontaktperson er informationssikkerhedskoordinator Dan Ehlert Nielsen.
Dokumenter
Ordregiver De Nationale Geologiske Undersøgelser for Danmark og Grønland
Adresse Øster Voldgade 10
1350
København K
WWW: www.geus.dk
CPV kode 44521110-2 - Dørlåse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Per Rosenberg
Kontakt E-mail: pro@geus.dk
Telefon: +45 38142000