Projektstyring og opbygning af messer i udlandet for VisitDenmark
VisitDenmark er Danmarks nationale turistorganisation, som – i tæt samarbejde med turismeerhvervet - arbejder målrettet for at skabe kendskab og præference for Danmark som ferie- og mødedestination.
Inden for forretningsområdet Business Events deltager VisitDenmark på to store mødemesser om året. IMEX, som ligger i april i Frankfurt og IBTM, som ligger i november i Barcelona. På begge messer har vi en Danmarks stand, hvor VisitDenmark står sammen med en række danske samarbejdspartnere (regioner, hoteller og bureauer).
Opgaven består i at projektstyre og opbygge IBTM-stand i november 2017 samt stande på IMEX og IBTM i 2018. Derudover vil der være behov for lagerkapacitet til messeinventar i samme periode.
Opgaven består i:
• Dialog med VisitDenmark om opbygning af stand med udgangspunkt i VisitDenmarks ønsker til standdesign
• Projektstyring – herunder ansvar for kommunikation med messeudbyder og underleverandører så som transportører, leverandører af print og øvrigt messeinventar
• Korrekt og ansvarlig pakning, læsning, opbygning og nedtagning af messestand
• Opbevaring og vedligehold af messeinventar på eget lager
Standkoncept:
Se vedhæftede bilag med tegninger af hhv. IMEX og IBTM standen
Standene er ca. 60 kvm.
Standkonceptet bygger på GRID systemet
Den skønnede kontraktsum er fordelt således at der forventes afsat ca. 300.000 kr. pr. messe (3 messer i alt i 2017 og 2018) Beløbet dækker også udgifter til underleverandører.