Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Udbud af rammekontrakt vedrørende indkøb af konferencefaciliteter i Danmark (konferenceaftalen)

Moderniseringsstyrelsen gennemfører i efteråret 2013 et offentligt udbud af konferencefaciliteter.

Udbuddet vil munde ud i en række fællesstatslige indkøbsaftaler, som Moderniseringsstyrelsen indgår på vegne af hele staten, og som vil træde i kraft 1. januar 2014.

Der er ikke tale om et EU-udbud, da ydelserne er omfattet af udbudsdirektivets bilag II B, og staten er således ikke bundet af procedurereglerne i udbudsdirektivet ved gennemførelsen af udbuddet.

Udbudsmaterialet kan nu rekvireres via hjemmesiden http://www.statensindkob.dk/Udbud/Offentlig-udbud-konference.

Afgivelse af tilbud vil alene kunne ske elektronisk. Tilbud afgives elektronisk via en særlig udbudshjemmeside. Adressen til hjemmesiden findes via http://www.statensindkob.dk/Udbud/Offentlig-udbud-konference. Der vil ikke være adgang til at afgive tilbud på anden måde, eksempelvis skriftligt pr. brev.

Ydelsen:
Rammekontrakten omfatter overordnet følgende konferencepakker:

­ - Kort tids mødepakke (fx morgenmøde eller gå-hjemmøde)
­ - Halvdagspakke
­ - Heldagspakke
­ - Kl. 12-12 mødepakke uden overnatning

Der efterspørges endvidere en række tilkøbsydelser og –produkter i form af eksempelvis teknisk udstyr og overnatning. Leverandøren er forpligtet til at levere de af kravspecifikationens anførte tilkøbsydelser og -produkter, dog med undtagelse af overnatning. Det vil sige, at en Leverandør uden overnatning også kan byde på udbuddet af konferencefaciliteter.

Der henvises i øvrigt til Rammekontrakten og Kontraktbilagene for en nærmere beskrivelse af de efterspurgte ydelser.

Delaftaler:
Udbuddet omfatter 4 delaftaler, som dækker hvert sit geografiske område i Danmark. Læs nærmere herom i udbudsbetingelserne.

Orienteringsmøde:
Der vil den 17. september 2013 kl. 10:00 blive afholdt et orienteringsmøde vedrørende dette udbud for de interesserede virksomheder. Læs nærmere herom i udbudsbetingelserne.

Spørgsmål/svar:
Tilbudsgiver kan afklare eventuelle spørgsmål/uklarheder gennem anmodninger om yderligere oplysninger (skriftlige spørgsmål), ligesom Tilbudsgiver kan stille forslag til ændringer af udbudsmaterialet. Læs nærmere herom i udbudsbetingelserne.

Tilbudsfrist:
Tilbudsfrist er den 8. oktober 2013 kl. 12.00.

Tilbud, der modtages efter dette tidspunkt, vil ikke blive taget i betragtning.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 28-08-2013) Luk udbudsdetaljer (gældende version 28-08-2013)
Titel Udbud af rammekontrakt vedrørende indkøb af konferencefaciliteter i Danmark (konferenceaftalen)
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Moderniseringsstyrelsen gennemfører i efteråret 2013 et offentligt udbud af konferencefaciliteter.

Udbuddet vil munde ud i en række fællesstatslige indkøbsaftaler, som Moderniseringsstyrelsen indgår på vegne af hele staten, og som vil træde i kraft 1. januar 2014.

Der er ikke tale om et EU-udbud, da ydelserne er omfattet af udbudsdirektivets bilag II B, og staten er således ikke bundet af procedurereglerne i udbudsdirektivet ved gennemførelsen af udbuddet.

Udbudsmaterialet kan nu rekvireres via hjemmesiden http://www.statensindkob.dk/Udbud/Offentlig-udbud-konference.

Afgivelse af tilbud vil alene kunne ske elektronisk. Tilbud afgives elektronisk via en særlig udbudshjemmeside. Adressen til hjemmesiden findes via http://www.statensindkob.dk/Udbud/Offentlig-udbud-konference. Der vil ikke være adgang til at afgive tilbud på anden måde, eksempelvis skriftligt pr. brev.

Ydelsen:
Rammekontrakten omfatter overordnet følgende konferencepakker:

­ - Kort tids mødepakke (fx morgenmøde eller gå-hjemmøde)
­ - Halvdagspakke
­ - Heldagspakke
­ - Kl. 12-12 mødepakke uden overnatning

Der efterspørges endvidere en række tilkøbsydelser og –produkter i form af eksempelvis teknisk udstyr og overnatning. Leverandøren er forpligtet til at levere de af kravspecifikationens anførte tilkøbsydelser og -produkter, dog med undtagelse af overnatning. Det vil sige, at en Leverandør uden overnatning også kan byde på udbuddet af konferencefaciliteter.

Der henvises i øvrigt til Rammekontrakten og Kontraktbilagene for en nærmere beskrivelse af de efterspurgte ydelser.

Delaftaler:
Udbuddet omfatter 4 delaftaler, som dækker hvert sit geografiske område i Danmark. Læs nærmere herom i udbudsbetingelserne.

Orienteringsmøde:
Der vil den 17. september 2013 kl. 10:00 blive afholdt et orienteringsmøde vedrørende dette udbud for de interesserede virksomheder. Læs nærmere herom i udbudsbetingelserne.

Spørgsmål/svar:
Tilbudsgiver kan afklare eventuelle spørgsmål/uklarheder gennem anmodninger om yderligere oplysninger (skriftlige spørgsmål), ligesom Tilbudsgiver kan stille forslag til ændringer af udbudsmaterialet. Læs nærmere herom i udbudsbetingelserne.

Tilbudsfrist:
Tilbudsfrist er den 8. oktober 2013 kl. 12.00.

Tilbud, der modtages efter dette tidspunkt, vil ikke blive taget i betragtning.
Annonceret 28-08-2013 kl. 23.20
Deadline 08-10-2013 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Tildeling af Rammekontrakten vil ske på grundlag af det økonomisk mest fordelagtige tilbud vurderet på grundlag af følgende underkriterier:

Underkriterier Relativ vægt
1) Pris 60 %
2) Kvalitet 25 %
3) Atmosfærefyldte lokaler og omgivelser 15 %
Sum 100 %

Læs nærmere herom i udbudsbetingelserne.
Ordregiver Moderniseringsstyrelsen
Adresse Landgreven 4
1301
København K
WWW: www.modst.dk
CPV kode 55120000-7 - Hotel — møde- og konferencetjenester
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Tina Gade Gregersen
Kontakt E-mail: konference@modst.dk
Telefon: +45 33928298