Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Øhavsskolen afd. Uglen Renovering af lokaler Tilpasning af lokaler til 0. - 6. klasse på Øhavsskolen, afd. Uglen jf. ny skolestruktur i Faaborg

Opgaven omfatter teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med:

Tilpasning af lokaler til 0. - 6. klasse på Øhavsskolen, afd. Uglen jf. ny skolestruktur i Faaborg.

Projektet indeholder udarbejdelse af en helhedsplan for hele skolen. Denne helhedsplan skal sikre, at der kan laves en fremtidssikret skolen.

Dog er det væsentligt, at renovering og ombygning sker med blik for de krav, som en moderne folkeskole under ny folkeskolelov skal leve op til, hvor der er langt mindre traditionel tavle undervisning og mere gruppe- og projektarbejde. (se fx KLs publikation Skolens fysiske rammer og Rummetssprog.dk)

Renovering og ombygning af Øhavsskolen afd. Uglen i relation til at blive en moderne skole, som understøtter moderne læringsfællesskaber og et frugtbart læringsmiljø samt tilpasses den nye elevgruppe ifm. skolesammenlægningen i Faaborg, så det bliver tydeligt at skolen er for børn.

Opgaven omfatter teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med udarbejdelse af en helhedsplan for skolen, og ud fra helhedsplanen udføres projektet med ombygningen og renovering af skolen.

Der skal bygges med stort fokus på økonomien, i materialer som holder, med lav vedligeholdelse og integration af miljø- og energivenlige løsninger.

En bred og stor brugerinddragelse med flere workshops er ligeledes et tydeligt opdrag.

Der skal lægges vægt på, at renoveringen og ombygningen udføres ud fra tanken om en høj arealoptimering, således, at kvadratmeterne bliver udnyttet optimalt, uden overflødig spildplads.

Projektet skal skabe gode adgangsforhold med fokus på tilgængelighed.

Projektet skal indeholde ADK, AIA og ABA, som bygherre leverance – Indhentning af tilbud, møder med brugerne samt tilsyn på udførelsen.
Udgiften skal være indeholdt i projektet samlede anlægsøkonomi.


Den bygherre bestilte miljøscreening skal indarbejdes og følges i det kommende udbud.

Bygningsreglement 18 (BR 18) forventes at træde i kraft tidligst pr. 1. januar 2018. Der vil efter ikrafttrædelsen være en overgangsperiode på et halvt år, hvor man som bygherre kan vælge at projektere og søge byggetilladelse enten efter BR18 eller efter BR15. I det aktuelle byggeprojekt ønskes byggeriet projekteret og ansøgt efter bestemmelserne i Bygningsreglement 15 (BR15).

Aflevering af byggeriet – Øhavsskolen, afd. Uglen: Primo uge 42, 2020.

Byggeriet skal udføres i flere etaper.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 29-01-2018) Luk udbudsdetaljer (gældende version 29-01-2018)
Titel Øhavsskolen afd. Uglen Renovering af lokaler Tilpasning af lokaler til 0. - 6. klasse på Øhavsskolen, afd. Uglen jf. ny skolestruktur i Faaborg
Dokumenttype Udbud af bygge- og anlægsopgaver
Opgavebeskrivelse Opgaven omfatter teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med:

Tilpasning af lokaler til 0. - 6. klasse på Øhavsskolen, afd. Uglen jf. ny skolestruktur i Faaborg.

Projektet indeholder udarbejdelse af en helhedsplan for hele skolen. Denne helhedsplan skal sikre, at der kan laves en fremtidssikret skolen.

Dog er det væsentligt, at renovering og ombygning sker med blik for de krav, som en moderne folkeskole under ny folkeskolelov skal leve op til, hvor der er langt mindre traditionel tavle undervisning og mere gruppe- og projektarbejde. (se fx KLs publikation Skolens fysiske rammer og Rummetssprog.dk)

Renovering og ombygning af Øhavsskolen afd. Uglen i relation til at blive en moderne skole, som understøtter moderne læringsfællesskaber og et frugtbart læringsmiljø samt tilpasses den nye elevgruppe ifm. skolesammenlægningen i Faaborg, så det bliver tydeligt at skolen er for børn.

Opgaven omfatter teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med udarbejdelse af en helhedsplan for skolen, og ud fra helhedsplanen udføres projektet med ombygningen og renovering af skolen.

Der skal bygges med stort fokus på økonomien, i materialer som holder, med lav vedligeholdelse og integration af miljø- og energivenlige løsninger.

En bred og stor brugerinddragelse med flere workshops er ligeledes et tydeligt opdrag.

Der skal lægges vægt på, at renoveringen og ombygningen udføres ud fra tanken om en høj arealoptimering, således, at kvadratmeterne bliver udnyttet optimalt, uden overflødig spildplads.

Projektet skal skabe gode adgangsforhold med fokus på tilgængelighed.

Projektet skal indeholde ADK, AIA og ABA, som bygherre leverance – Indhentning af tilbud, møder med brugerne samt tilsyn på udførelsen.
Udgiften skal være indeholdt i projektet samlede anlægsøkonomi.


Den bygherre bestilte miljøscreening skal indarbejdes og følges i det kommende udbud.

Bygningsreglement 18 (BR 18) forventes at træde i kraft tidligst pr. 1. januar 2018. Der vil efter ikrafttrædelsen være en overgangsperiode på et halvt år, hvor man som bygherre kan vælge at projektere og søge byggetilladelse enten efter BR18 eller efter BR15. I det aktuelle byggeprojekt ønskes byggeriet projekteret og ansøgt efter bestemmelserne i Bygningsreglement 15 (BR15).

Aflevering af byggeriet – Øhavsskolen, afd. Uglen: Primo uge 42, 2020.

Byggeriet skal udføres i flere etaper.
Annonceret 10-01-2018 kl. 16.00
Deadline 02-02-2018 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Bygge- og anlægsopgaver
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver Faaborg-Midtfyn Kommune
Udvælgelseskriterier Bedømmelse af tilbud:
I forbindelse med udvælgelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud for Faaborg-Midtfyn Kommune, vil følgende parametre blive bedømt og vægtet:


1. Den samlede pris på totalrådgiverydelsen for etape 2
Prisen vil ved udvælgelsen blive tildelt point efter en skala fra 1 til 7 med stigende værdi.
Point tildeles efter en skala af 6 lige store intervaller liggende mellem højeste og laveste pris.
Det tildelte point for samlet pris vil blive vægtet: 40%

2. Tilbudsgivers samt underrådgivers erfaring fra tidligere lignende projekter med særlig vægt
på folkeskole renoverings projekter, med kreative og innovative udformninger.
Dokumentation vedr. dette punkt vil ved udvælgelsen blive tildelt point efter en skala
fra 1 til 7 med stigende værdi.
Det tildelte point for erfaring vil blive vægtet: . 30 %

3. Tilbudsgivers organisering i forbindelse med løsning af opgaven, CV’er på
Nøglepersoner (Projekteringsleder, sagsarkitekt, sagsingeniør samt byggeleder).
Dokumentation vedr. dette punkt vil ved udvælgelsen blive tildelt point efter en skala
fra 1 til 7 med stigende værdi.
Det tildelte point for organisering vil blive vægtet: . 30 %

Ved point lighed, tildeles opgaven til rådgiverne med den laveste pris.

Resultat af bedømmelse vil blive fremsendt til de bydende firmaer.
Adresse Graabjergvej 3a
5856
Ryslinge
CPV kode 71220000-6 - Arkitektprojektering
71310000-4 - Rådgivning inden for ingeniørvæsen og byggeri
Udbudsform Offentlig licitation
SMV venligt Ja
Kontaktperson Anders Snitkjær
Kontakt E-mail: asnit@fmk.dk
Telefon: +45 72532188
Adresse for modtagelse af tilbud Mellemgade 15, 5600
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[29-01-2018 13:55:54]
Rettelsesbrev, analyse af skolestruktur Faaborg, bilag Bemærkninger til anlægskriterierne og ny rådgiverkontrakt af 29.01.2018 er uploadet d. 29.01.2018

Åbn tidligere version 10-01-2018 Luk tidligere version 10-01-2018
Titel Øhavsskolen afd. Uglen Renovering af lokaler Tilpasning af lokaler til 0. - 6. klasse på Øhavsskolen, afd. Uglen jf. ny skolestruktur i Faaborg
Dokumenttype Udbud af bygge- og anlægsopgaver
Opgavebeskrivelse Opgaven omfatter teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med:

Tilpasning af lokaler til 0. - 6. klasse på Øhavsskolen, afd. Uglen jf. ny skolestruktur i Faaborg.

Projektet indeholder udarbejdelse af en helhedsplan for hele skolen. Denne helhedsplan skal sikre, at der kan laves en fremtidssikret skolen.

Dog er det væsentligt, at renovering og ombygning sker med blik for de krav, som en moderne folkeskole under ny folkeskolelov skal leve op til, hvor der er langt mindre traditionel tavle undervisning og mere gruppe- og projektarbejde. (se fx KLs publikation Skolens fysiske rammer og Rummetssprog.dk)

Renovering og ombygning af Øhavsskolen afd. Uglen i relation til at blive en moderne skole, som understøtter moderne læringsfællesskaber og et frugtbart læringsmiljø samt tilpasses den nye elevgruppe ifm. skolesammenlægningen i Faaborg, så det bliver tydeligt at skolen er for børn.

Opgaven omfatter teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med udarbejdelse af en helhedsplan for skolen, og ud fra helhedsplanen udføres projektet med ombygningen og renovering af skolen.

Der skal bygges med stort fokus på økonomien, i materialer som holder, med lav vedligeholdelse og integration af miljø- og energivenlige løsninger.

En bred og stor brugerinddragelse med flere workshops er ligeledes et tydeligt opdrag.

Der skal lægges vægt på, at renoveringen og ombygningen udføres ud fra tanken om en høj arealoptimering, således, at kvadratmeterne bliver udnyttet optimalt, uden overflødig spildplads.

Projektet skal skabe gode adgangsforhold med fokus på tilgængelighed.

Projektet skal indeholde ADK, AIA og ABA, som bygherre leverance – Indhentning af tilbud, møder med brugerne samt tilsyn på udførelsen.
Udgiften skal være indeholdt i projektet samlede anlægsøkonomi.


Den bygherre bestilte miljøscreening skal indarbejdes og følges i det kommende udbud.

Bygningsreglement 18 (BR 18) forventes at træde i kraft tidligst pr. 1. januar 2018. Der vil efter ikrafttrædelsen være en overgangsperiode på et halvt år, hvor man som bygherre kan vælge at projektere og søge byggetilladelse enten efter BR18 eller efter BR15. I det aktuelle byggeprojekt ønskes byggeriet projekteret og ansøgt efter bestemmelserne i Bygningsreglement 15 (BR15).

Aflevering af byggeriet – Øhavsskolen, afd. Uglen: Primo uge 42, 2020.

Byggeriet skal udføres i flere etaper.
Annonceret 10-01-2018 kl. 16.00
Deadline 02-02-2018 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Bygge- og anlægsopgaver
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver Faaborg-Midtfyn Kommune
Udvælgelseskriterier Bedømmelse af tilbud:
I forbindelse med udvælgelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud for Faaborg-Midtfyn Kommune, vil følgende parametre blive bedømt og vægtet:


1. Den samlede pris på totalrådgiverydelsen for etape 2
Prisen vil ved udvælgelsen blive tildelt point efter en skala fra 1 til 7 med stigende værdi.
Point tildeles efter en skala af 6 lige store intervaller liggende mellem højeste og laveste pris.
Det tildelte point for samlet pris vil blive vægtet: 40%

2. Tilbudsgivers samt underrådgivers erfaring fra tidligere lignende projekter med særlig vægt
på folkeskole renoverings projekter, med kreative og innovative udformninger.
Dokumentation vedr. dette punkt vil ved udvælgelsen blive tildelt point efter en skala
fra 1 til 7 med stigende værdi.
Det tildelte point for erfaring vil blive vægtet: . 30 %

3. Tilbudsgivers organisering i forbindelse med løsning af opgaven, CV’er på
Nøglepersoner (Projekteringsleder, sagsarkitekt, sagsingeniør samt byggeleder).
Dokumentation vedr. dette punkt vil ved udvælgelsen blive tildelt point efter en skala
fra 1 til 7 med stigende værdi.
Det tildelte point for organisering vil blive vægtet: . 30 %

Ved point lighed, tildeles opgaven til rådgiverne med den laveste pris.

Resultat af bedømmelse vil blive fremsendt til de bydende firmaer.
Adresse Graabjergvej 3a
5856
Ryslinge
CPV kode 71220000-6 - Arkitektprojektering
71310000-4 - Rådgivning inden for ingeniørvæsen og byggeri
Udbudsform Offentlig licitation
SMV venligt Ja
Kontaktperson Anders Snitkjær
Kontakt E-mail: asnit@fmk.dk
Telefon: +45 72532188
Adresse for modtagelse af tilbud Mellemgade 15, 5600