Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

- Vejvedligeholdelse (Udbud annulleret)

Kontrakten omhandler diverse asfaltarbejder og løbende vedligeholdelse af veje, stier, pladser og fortove samt afmærkning i forbindelse med ny belægning i Holbæk Kommune. Kontrakten omfatter ikke nye anlæg af veje, stier m.v. herunder udvidelse af eksisterende veje samt visse anlægsarbejder på eksisterende veje m.v. Holbæk Kommune er forpligtet til at anvende denne rammeaftale, i det omfang de i ydelsesbeskrivelsen omfattede arbejder dækker ordregivers behov og ordregiver ønsker arbejdet udført af 3.part.
Kontrakten omfatter rammeaftale med successiv ikrafttræden af to geografiske områder, i juni 2018 og januar 2019 og med kontraktslut 31. december 2020. Herefter forventer bygherre at udbyde asfaltbelægning i hele kommunen, som funktionskontrakt i landområder og rammeaftaler i byområder, jævnfør politisk vedtaget indkøbsstrategi for området.
Rammeaftalen omfatter asfaltbelægninger på veje, pladser, stier og fortove i geografiske områder beliggende i gl. Holbæk Kommune og gl. Tornved kommune samt veje, stier og fortove i resten af kommunen, som ikke er omfattet af eksisterende funktionskontrakter. I perioden fra 1. juni 2018 til 31. december 2018 indeholdes udelukkende områder i gl. Holbæk Kommune, samt områder der ikke er omfattet af eksisterende funktionskontrakter. Fra 1. januar 2019 omfattes også gl. Tornved Kommune.
Rammeaftalen omfatter i alt ca. 409 km vej, heraf 269 km i gl. Holbæk Kommune, 128 km i gl. Tornvej Kommune og 12 km i resten af Holbæk Kommune. Kontrakten udbydes som offentlig licitation, jf. tilbudslovens § 4, stk. 2 (Lov nr. 338 af 18. maj 2015), hvilket betyder at enhver der opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 12-02-2018) Luk udbudsdetaljer (gældende version 12-02-2018)
Titel - Vejvedligeholdelse
Dokumenttype Anullering af udbud
Opgavebeskrivelse Kontrakten omhandler diverse asfaltarbejder og løbende vedligeholdelse af veje, stier, pladser og fortove samt afmærkning i forbindelse med ny belægning i Holbæk Kommune. Kontrakten omfatter ikke nye anlæg af veje, stier m.v. herunder udvidelse af eksisterende veje samt visse anlægsarbejder på eksisterende veje m.v. Holbæk Kommune er forpligtet til at anvende denne rammeaftale, i det omfang de i ydelsesbeskrivelsen omfattede arbejder dækker ordregivers behov og ordregiver ønsker arbejdet udført af 3.part.
Kontrakten omfatter rammeaftale med successiv ikrafttræden af to geografiske områder, i juni 2018 og januar 2019 og med kontraktslut 31. december 2020. Herefter forventer bygherre at udbyde asfaltbelægning i hele kommunen, som funktionskontrakt i landområder og rammeaftaler i byområder, jævnfør politisk vedtaget indkøbsstrategi for området.
Rammeaftalen omfatter asfaltbelægninger på veje, pladser, stier og fortove i geografiske områder beliggende i gl. Holbæk Kommune og gl. Tornved kommune samt veje, stier og fortove i resten af kommunen, som ikke er omfattet af eksisterende funktionskontrakter. I perioden fra 1. juni 2018 til 31. december 2018 indeholdes udelukkende områder i gl. Holbæk Kommune, samt områder der ikke er omfattet af eksisterende funktionskontrakter. Fra 1. januar 2019 omfattes også gl. Tornved Kommune.
Rammeaftalen omfatter i alt ca. 409 km vej, heraf 269 km i gl. Holbæk Kommune, 128 km i gl. Tornvej Kommune og 12 km i resten af Holbæk Kommune. Kontrakten udbydes som offentlig licitation, jf. tilbudslovens § 4, stk. 2 (Lov nr. 338 af 18. maj 2015), hvilket betyder at enhver der opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Annonceret 10-01-2018 kl. 17.30
Deadline Udbud annulleret
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Bygge- og anlægsopgaver
Tildelingskriterier Laveste pris
Link til udbudsmateriale http://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=201884&B=&PS=1&PP=
Ordregiver Holbæk Kommune - Vækst og Bæredygtighed, Kommunal Drift
Udvælgelseskriterier Tilbudsgiver skal for at opfylde mindstekravet til økonomisk og finansiel formåen i form af en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000. En kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring vedlægges ved tilbudsafgivelse.

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen i form af en referenceliste med angivelse af minimum 2 tilsvarende og sammenlignelige leverancer med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt der er afsluttet inden for de sidste 3 år.
Som mindste krav gælder at hele kontraktperioden vil blive ledet af en projektleder, der har mindst 2 års samlet erfaring med ledelse og drift af asfaltarbejder. Projektlederen skal have det overordnede ansvar for aftalens gennemførelse og skal være bygherrens kontaktperson i aftaleperioden.
Tilbudsgiver skal fremlægge CV for projektleder, herunder oplysninger om de uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer, der dokumenter overholdelse af mindstekravet.
Adresse Kanalstræde 2
4300
Holbæk
CPV kode 45233200-1 - Diverse belægningsarbejder
45233100-0 - Byggearbejde i forbindelse med anlæg af hovedveje, veje
Udbudsform Offentlig licitation
Kontaktperson Line Ejvang Christoffersen
Kontakt E-mail: linec@holb.dk
Telefon: +45 72361315
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[12-02-2018 14:37:53]
Pga. fejl i tilbudslisten, aflyser Holbæk Kommune hermed denne licitation.

Vi vil snarest vende tilbage med offentliggørelse af en ny licitation, med næsten identisk materiale, og med en ny og revideret tilbudsliste samt ny tidsplan.

Åbn tidligere version 10-01-2018 Luk tidligere version 10-01-2018
Titel - Vejvedligeholdelse
Dokumenttype Udbud af bygge- og anlægsopgaver
Opgavebeskrivelse Kontrakten omhandler diverse asfaltarbejder og løbende vedligeholdelse af veje, stier, pladser og fortove samt afmærkning i forbindelse med ny belægning i Holbæk Kommune. Kontrakten omfatter ikke nye anlæg af veje, stier m.v. herunder udvidelse af eksisterende veje samt visse anlægsarbejder på eksisterende veje m.v. Holbæk Kommune er forpligtet til at anvende denne rammeaftale, i det omfang de i ydelsesbeskrivelsen omfattede arbejder dækker ordregivers behov og ordregiver ønsker arbejdet udført af 3.part.
Kontrakten omfatter rammeaftale med successiv ikrafttræden af to geografiske områder, i juni 2018 og januar 2019 og med kontraktslut 31. december 2020. Herefter forventer bygherre at udbyde asfaltbelægning i hele kommunen, som funktionskontrakt i landområder og rammeaftaler i byområder, jævnfør politisk vedtaget indkøbsstrategi for området.
Rammeaftalen omfatter asfaltbelægninger på veje, pladser, stier og fortove i geografiske områder beliggende i gl. Holbæk Kommune og gl. Tornved kommune samt veje, stier og fortove i resten af kommunen, som ikke er omfattet af eksisterende funktionskontrakter. I perioden fra 1. juni 2018 til 31. december 2018 indeholdes udelukkende områder i gl. Holbæk Kommune, samt områder der ikke er omfattet af eksisterende funktionskontrakter. Fra 1. januar 2019 omfattes også gl. Tornved Kommune.
Rammeaftalen omfatter i alt ca. 409 km vej, heraf 269 km i gl. Holbæk Kommune, 128 km i gl. Tornvej Kommune og 12 km i resten af Holbæk Kommune. Kontrakten udbydes som offentlig licitation, jf. tilbudslovens § 4, stk. 2 (Lov nr. 338 af 18. maj 2015), hvilket betyder at enhver der opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Annonceret 10-01-2018 kl. 17.30
Deadline 14-02-2018 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Bygge- og anlægsopgaver
Tildelingskriterier Laveste pris
Link til udbudsmateriale http://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=201884&B=&PS=1&PP=
Ordregiver Holbæk Kommune - Vækst og Bæredygtighed, Kommunal Drift
Udvælgelseskriterier Tilbudsgiver skal for at opfylde mindstekravet til økonomisk og finansiel formåen i form af en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000. En kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring vedlægges ved tilbudsafgivelse.

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen i form af en referenceliste med angivelse af minimum 2 tilsvarende og sammenlignelige leverancer med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt der er afsluttet inden for de sidste 3 år.
Som mindste krav gælder at hele kontraktperioden vil blive ledet af en projektleder, der har mindst 2 års samlet erfaring med ledelse og drift af asfaltarbejder. Projektlederen skal have det overordnede ansvar for aftalens gennemførelse og skal være bygherrens kontaktperson i aftaleperioden.
Tilbudsgiver skal fremlægge CV for projektleder, herunder oplysninger om de uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer, der dokumenter overholdelse af mindstekravet.
Adresse Kanalstræde 2
4300
Holbæk
CPV kode 45233200-1 - Diverse belægningsarbejder
45233100-0 - Byggearbejde i forbindelse med anlæg af hovedveje, veje
Udbudsform Offentlig licitation
Kontaktperson Line Ejvang Christoffersen
Kontakt E-mail: linec@holb.dk
Telefon: +45 72361315