Nyborg Kommune ønsker at indgå én samlet aftale med et pengeinstitut med henblik på håndtering af kommunens daglige bankforretninger og kapitalforvaltning.Ydelsen skal bl.a. dække:- Alle betalingstransaktioner, dog undtaget de transaktioner, der jf. lovgivningen skal foregå via OBS-kontoen- Adgang til at anvende pengeinstituttets onlinebank- Øvrige forretninger såsom brug af valutaveksling, kontante indbetalinger, døgnboksindbetalinger, nationalbankoverførsler, Visa/Dankort, MasterCards m.v.- Rådgivning om daglige transaktioner m.v.- En kreditfacilitet på kr. 150 mio.- KapitalforvaltningKommunen ønsker at indgå en 4-årig aftale, jf. bilag 1 Kontraktudkast.Procedure:For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: https://permalink.mercell.com/0.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: "Meld din interesse". Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
[03-12-2019 08:33:16] På baggrund af spørgsmål og svar er der uploadet et nyt tilbudsark II (bilag 4).