Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Bistand til monitorering af offentlige organers websteder og mobilapplikationer

I henhold til Lov nr. 962 af 08/06/2018 om tilgængelighed af offentlige og offentligretlige organers websteder og mobilapplikationer (Webtilgængelighedsloven) har kunden ansvaret for at monitorere og føre tilsyn med overholdelse af kravene i webtilgængelighedsloven. Kunden er i henhold til gennemførelses-afgørelse EU 2018/1523 forpligtet til årligt at gennemføre minimum 255 forenklede og 23 dybdegående monitoreringer af websteder, samt 12 monitoreringer af mobilapplikationer. Kundens egne medarbejdere varetager den regulatoriske vejledning, men antallet af konkrete monitoreringer, som skal gennemføres, betyder, at Kunden har bruge for assistance. Desuden har Kunden brug for at kunne trække på leverandørens viden om tilgængelighed og monitorering i form af rådgivningsydelser.

Over en fireårig kontraktperiode forventer kunden faste årlige omkostninger til monitorerings- og rådgivningsydelser på 2.5-3.5 mio. kr. plus optioner til yderligere tilgængeligheds-og rådgivningsydelser i kundens organisation.

Udbuddet forventes offentliggjort i uge 24-28.

Åbn dokument 2 (03-04-2024) Luk dokument 2 (03-04-2024)
Titel Bistand til monitorering af offentlige organers websteder og mobilapplikationer
Dokumenttype Indberetning af indkøbsplaner
Opgavebeskrivelse I henhold til Lov nr. 962 af 08/06/2018 om tilgængelighed af offentlige og offentligretlige organers websteder og mobilapplikationer (Webtilgængelighedsloven) har kunden ansvaret for at monitorere og føre tilsyn med overholdelse af kravene i webtilgængelighedsloven. Kunden er i henhold til gennemførelses-afgørelse EU 2018/1523 forpligtet til årligt at gennemføre minimum 255 forenklede og 23 dybdegående monitoreringer af websteder, samt 12 monitoreringer af mobilapplikationer. Kundens egne medarbejdere varetager den regulatoriske vejledning, men antallet af konkrete monitoreringer, som skal gennemføres, betyder, at Kunden har bruge for assistance. Desuden har Kunden brug for at kunne trække på leverandørens viden om tilgængelighed og monitorering i form af rådgivningsydelser.

Over en fireårig kontraktperiode forventer kunden faste årlige omkostninger til monitorerings- og rådgivningsydelser på 2.5-3.5 mio. kr. plus optioner til yderligere tilgængeligheds-og rådgivningsydelser i kundens organisation.

Udbuddet forventes offentliggjort i uge 24-28.
Annonceret 18-01-2024 kl. 10.13
Deadline
Udbudstype Indkøbsplaner
Opgavetype
Tildelingskriterier
Ordregiver Digitaliseringsstyrelsen
Adresse Landgreven 4
1017
København K
CPV kode
Kontakt E-mail: digst@digst.dk
Telefon: +45 33925200
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[03-04-2024 21:00:02]
Opdateret forventet tidspunkt for offentliggørelse af udbuddet.

Åbn dokument 1 (18-01-2024) Luk dokument 1 (18-01-2024)
Titel Bistand til monitorering af offentlige organers websteder og mobilapplikationer
Dokumenttype Indberetning af indkøbsplaner
Opgavebeskrivelse I henhold til Lov nr. 962 af 08/06/2018 om tilgængelighed af offentlige og offentligretlige organers websteder og mobilapplikationer (Webtilgængelighedsloven) har kunden ansvaret for at monitorere og føre tilsyn med overholdelse af kravene i webtilgængelighedsloven. Kunden er i henhold til gennemførelses-afgørelse EU 2018/1523 forpligtet til årligt at gennemføre minimum 255 forenklede og 23 dybdegående monitoreringer af websteder, samt 12 monitoreringer af mobilapplikationer. Kundens egne medarbejdere varetager den regulatoriske vejledning, men antallet af konkrete monitoreringer, som skal gennemføres, betyder, at Kunden har bruge for assistance. Desuden har Kunden brug for at kunne trække på leverandørens viden om tilgængelighed og monitorering i form af rådgivningsydelser.

Over en fireårig kontraktperiode forventer kunden faste årlige omkostninger til monitorerings- og rådgivningsydelser på 2.5-3.5 mio. kr. plus optioner til yderligere tilgængeligheds-og rådgivningsydelser i kundens organisation.

Udbuddet forventes offentliggjort i uge 15-17.
Annonceret 18-01-2024 kl. 10.13
Deadline
Udbudstype Indkøbsplaner
Opgavetype
Tildelingskriterier
Ordregiver Digitaliseringsstyrelsen
Adresse Landgreven 4
1017
København K
CPV kode
Kontakt E-mail: digst@digst.dk
Telefon: +45 33925200