Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Prisaftale - udvidet helbredstillæg for Tandproteser

4-årig rammekontrakt vedr. levering af tandproteser til pensionister i Vordingborg Kommune med udvidet helbredstillæg.

Da der er tale om en fritvalgsordning, hvor pensionisten frit kan vælge hvilken leverandør de vil have, er kontrakthaver ikke garanteret nogen mindste omsætning. Kontraktværdien skal derfor ses som vejledende.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 07-10-2014) Luk udbudsdetaljer (gældende version 07-10-2014)
Titel Prisaftale - udvidet helbredstillæg for Tandproteser
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse 4-årig rammekontrakt vedr. levering af tandproteser til pensionister i Vordingborg Kommune med udvidet helbredstillæg.

Da der er tale om en fritvalgsordning, hvor pensionisten frit kan vælge hvilken leverandør de vil have, er kontrakthaver ikke garanteret nogen mindste omsætning. Kontraktværdien skal derfor ses som vejledende.
Annonceret 02-10-2014 kl. 12.00
Deadline 04-11-2014 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Pris
Uddybning af tildelingskriterier 100 %
Link til udbudsmateriale http://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=129840&B=&PS=1&PP=
Ordregiver Vordingborg Kommune
Skønnet kontraktsum 5645142 DKK
Udvælgelseskriterier - Seneste 2 årsregnskaber.
Er virksomheden nystartet, skal der fremsendes revisorpåtegnet budget hvoraf det som minimum fremgår hvilken omsætning og overskud, der forventes på forretningsområdet for 2014. Vordingborg Kommune vil på baggrund af budgettet vurdere, hvorvidt virksomheden skønnes i stand til at løfte opgaven.

- Udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13. maj 1997). Erklæringen er vedlagt som bilag 1.

- Udfyldt og underskrevet erklæring om tavshedspligt i forhold til borgernes private forhold, samt Vordingborg Kommune. Erklæringen er vedlagt som bilag 2.

- Beskrivelse af relevante faglige kompetencer, herunder antal ansatte og deres uddannelse.
Klinikkens personale skal altid have en faglig uddannelse, der mindst svarer til, hvad der i øvrigt er gældende for branchen.

- Det skal oplyses hvilke garanti- og reklamationsbestemmelser, der vil være gældende for det udførte tandprotetiske arbejde, herunder de leverede tandproteser.

- Åbningstider bedes oplyst.
Adresse Valdemarsgade 43
4760
Vordingborg
CPV kode 33138100-7 - Tandproteser
33138000-6 - Produkter til tandproteser og tandregulering
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Lars Pedersen
Kontakt E-mail: lamp@vordingborg.dk
Telefon: +45 40181026
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[07-10-2014 15:37:49]
Det var en fejl der stod en 4 årige rammekontrakt vedr. levering af briller. Briller er ændret til Tandproteser

Åbn tidligere version 02-10-2014 Luk tidligere version 02-10-2014
Titel T2 - Prisaftale - udvidet helbredstillæg for Tandproteser
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse 4-årig rammekontrakt vedr. levering af briller til pensionister i Vordingborg Kommune med udvidet helbredstillæg.

Da der er tale om en fritvalgsordning, hvor pensionisten frit kan vælge hvilken leverandør de vil have, er kontrakthaver ikke garanteret nogen mindste omsætning. Kontraktværdien skal derfor ses som vejledende.
Annonceret 02-10-2014 kl. 12.00
Deadline 04-11-2014 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Pris
Uddybning af tildelingskriterier 100 %
Link til udbudsmateriale http://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=129840&B=&PS=1&PP=
Ordregiver Vordingborg Kommune
Skønnet kontraktsum 5645142 DKK
Udvælgelseskriterier - Seneste 2 årsregnskaber.
Er virksomheden nystartet, skal der fremsendes revisorpåtegnet budget hvoraf det som minimum fremgår hvilken omsætning og overskud, der forventes på forretningsområdet for 2014. Vordingborg Kommune vil på baggrund af budgettet vurdere, hvorvidt virksomheden skønnes i stand til at løfte opgaven.

- Udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13. maj 1997). Erklæringen er vedlagt som bilag 1.

- Udfyldt og underskrevet erklæring om tavshedspligt i forhold til borgernes private forhold, samt Vordingborg Kommune. Erklæringen er vedlagt som bilag 2.

- Beskrivelse af relevante faglige kompetencer, herunder antal ansatte og deres uddannelse.
Klinikkens personale skal altid have en faglig uddannelse, der mindst svarer til, hvad der i øvrigt er gældende for branchen.

- Det skal oplyses hvilke garanti- og reklamationsbestemmelser, der vil være gældende for det udførte tandprotetiske arbejde, herunder de leverede tandproteser.

- Åbningstider bedes oplyst.
Adresse Valdemarsgade 43
4760
Vordingborg
CPV kode 33138100-7 - Tandproteser
33138000-6 - Produkter til tandproteser og tandregulering
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
Kontaktperson Lars Pedersen
Kontakt E-mail: lamp@vordingborg.dk
Telefon: +45 40181026