Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Projekt om informationskampagner om invasive arter

Miljøstyrelsen ønsker at gennemføre en målrettet informationsindsats om invasive arter, der på en enkel og informativ måde kan øge befolkningens kendskab til invasive arter i Danmark. Miljøstyrelsen ønsker derfor at indgå en kontrakt om udarbejdelsen af en dansksproget informationskampagne, der udover at indeholde generel information og rådgivning om invasive arter også skal fokusere på 5 hovedområder som er henholdsvis haveplanter, kæledyr, akvarier samt mårhund og krebs. Informationen og rådgivningen indenfor de 5 fokusområder skal nå befolkningen igennem flere emnespecifikke informationskampagner.

Miljøstyrelsen ønsker, at der skal være et ensartet og genkendeligt udtryk igennem alle informationskampagnerne om de invasive arter. For at sikre at kampagnerne når de rigtige målgrupper og har den ønskede effekt, skal interessenter og aktører på de 5 fokusområder inddrages i udviklingen af kampagnerne.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 17-10-2017) Luk udbudsdetaljer (gældende version 17-10-2017)
Titel Projekt om informationskampagner om invasive arter
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Miljøstyrelsen ønsker at gennemføre en målrettet informationsindsats om invasive arter, der på en enkel og informativ måde kan øge befolkningens kendskab til invasive arter i Danmark. Miljøstyrelsen ønsker derfor at indgå en kontrakt om udarbejdelsen af en dansksproget informationskampagne, der udover at indeholde generel information og rådgivning om invasive arter også skal fokusere på 5 hovedområder som er henholdsvis haveplanter, kæledyr, akvarier samt mårhund og krebs. Informationen og rådgivningen indenfor de 5 fokusområder skal nå befolkningen igennem flere emnespecifikke informationskampagner.

Miljøstyrelsen ønsker, at der skal være et ensartet og genkendeligt udtryk igennem alle informationskampagnerne om de invasive arter. For at sikre at kampagnerne når de rigtige målgrupper og har den ønskede effekt, skal interessenter og aktører på de 5 fokusområder inddrages i udviklingen af kampagnerne.
Annonceret 17-10-2017 kl. 14.15
Deadline 06-11-2017 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Der henvises til udbudsmaterialet.
Link til udbudsmateriale http://mst.dk/service/om-miljoestyrelsen/udbud-og-e-fakturering/aktuelle-udbud/
Ordregiver Miljøstyrelsen
Skønnet kontraktsum 700000 DKK
Udvælgelseskriterier Der henvises til udbudsmaterialet.
Adresse Haraldsgade 53
2100
København Ø
CPV kode 79341000-6 - Reklamevirksomhed
90721000-7 - Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Josefine Møller
Kontakt E-mail: josmo@mst.dk
Telefon: +45 93597154