Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

- Annoncering af anskaffelse af POS-system til DR Koncerthuset

Annoncering af et POS-system (Point-of-sale system) til DR Koncerthusets håndtering af food & beverage salg (F&B) og DR Koncerthusets lagerstyring. Anskaffelsen vedr. leverance af Systemet med terminaler og efterfølgende service, support, opgraderinger etc.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 09-11-2018) Luk udbudsdetaljer (gældende version 09-11-2018)
Titel - Annoncering af anskaffelse af POS-system til DR Koncerthuset
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Annoncering af et POS-system (Point-of-sale system) til DR Koncerthusets håndtering af food & beverage salg (F&B) og DR Koncerthusets lagerstyring. Anskaffelsen vedr. leverance af Systemet med terminaler og efterfølgende service, support, opgraderinger etc.
Annonceret 09-11-2018 kl. 15.30
Deadline 26-11-2018 kl. 10.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Blandede opgaver
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier 40/60
Link til udbudsmateriale http://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=224559&B=&PS=1&PP=
Ordregiver DR
Udvælgelseskriterier Minimumskrav til egnethed: • For at komme i betragtning til den udbudte kontrakt skal Tilbudsgiver demonstrere erfaring med minimum 2 (og maksimalt 5) leverancer af lignende karakter inden for de seneste 3 år forud for tilbudsfristen, se nærmere herom i annonceringsbetingelserne.
Adresse Emil Holms Kanal 20
0999
København C
CPV kode 72212110-3 - Udvikling af POS-programmel (Point of Sale)
30142000-6 - Bogholderimaskiner og kasseapparater
30142200-8 - Kasseapparater
48110000-2 - Udvikling af POS — programpakke (Point of Sale)
48430000-1 - Programpakke til lagerstyring
48440000-4 - Programpakke til finansiel analyse og regnskabsføring
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Tina Claren
Kontakt E-mail: ticl@dr.dk
Telefon: +45 28542220
Modtagers firmanavn Tina Claren
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[09-11-2018 15:34:10]
Yderligere CVP koder tilføjet

Åbn tidligere version 09-11-2018 Luk tidligere version 09-11-2018
Titel - Annoncering af anskaffelse af POS-system til DR Koncerthuset
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Annoncering af et POS-system (Point-of-sale system) til DR Koncerthusets håndtering af food & beverage salg (F&B) og DR Koncerthusets lagerstyring. Anskaffelsen vedr. leverance af Systemet med terminaler og efterfølgende service, support, opgraderinger etc.
Annonceret 09-11-2018 kl. 15.30
Deadline 26-11-2018 kl. 10.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Blandede opgaver
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier 40/60
Link til udbudsmateriale http://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=224559&B=&PS=1&PP=
Ordregiver DR
Udvælgelseskriterier Minimumskrav til egnethed: • For at komme i betragtning til den udbudte kontrakt skal Tilbudsgiver demonstrere erfaring med minimum 2 (og maksimalt 5) leverancer af lignende karakter inden for de seneste 3 år forud for tilbudsfristen, se nærmere herom i annonceringsbetingelserne.
Adresse Emil Holms Kanal 20
0999
København C
CPV kode 72212110-3 - Udvikling af POS-programmel (Point of Sale)
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
Kontaktperson Tina Claren
Kontakt E-mail: ticl@dr.dk
Telefon: +45 28542220
Modtagers firmanavn Tina Claren