Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

- Håndværkerydelser

Holbæk Kommune ønsker at indgå 8 rammeaftaler henholdsvis på elektriker, tømrer, maler, murer, VVS/blikkenslager, kloak/entreprenør, tagpap og glarmester.

Aftalerne omfatter udførelse af akut, samt løbende bygnings- og vedligeholdelsesopgaver på Holbæk Kommunes bygninger (dog undtaget akutte opgaver på Orø), hvor hver konkrete opgave / ordre er under DKK 50.000,-

Det er vigtigt, at de bydende virksomheder sætter sig grundigt ind i udbudsmaterialet og kontraktgrundlaget, og afgiver reelle bud, som er rentable over de potentielt 4 år, som rammeaftalerne kan løbe.

Det er endvidere vigtigt de bydende har kapacitet til at indgå rammeaftale med Holbæk Kommune, således at både akutte og løbende opgaver udføres hurtigst muligt og til aftalt tid. Da der kun er en leverandør på hver rammeaftale / fagområde, er der ingen mulighed for, at tilbudsgiver kan sige nej til opgaver, og det er essentielt for Holbæk Kommune at kunne stole på, at alle opgaver bliver prioriteret.

Holbæk Kommune har i disse rammeaftaler særligt fokus på en skarp kontraktstyring med grundig opfølgning på opgaver, fakturering og samarbejde.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 29-06-2022) Luk udbudsdetaljer (gældende version 29-06-2022)
Titel - Håndværkerydelser
Dokumenttype Udbud af bygge- og anlægsopgaver
Opgavebeskrivelse Holbæk Kommune ønsker at indgå 8 rammeaftaler henholdsvis på elektriker, tømrer, maler, murer, VVS/blikkenslager, kloak/entreprenør, tagpap og glarmester.

Aftalerne omfatter udførelse af akut, samt løbende bygnings- og vedligeholdelsesopgaver på Holbæk Kommunes bygninger (dog undtaget akutte opgaver på Orø), hvor hver konkrete opgave / ordre er under DKK 50.000,-

Det er vigtigt, at de bydende virksomheder sætter sig grundigt ind i udbudsmaterialet og kontraktgrundlaget, og afgiver reelle bud, som er rentable over de potentielt 4 år, som rammeaftalerne kan løbe.

Det er endvidere vigtigt de bydende har kapacitet til at indgå rammeaftale med Holbæk Kommune, således at både akutte og løbende opgaver udføres hurtigst muligt og til aftalt tid. Da der kun er en leverandør på hver rammeaftale / fagområde, er der ingen mulighed for, at tilbudsgiver kan sige nej til opgaver, og det er essentielt for Holbæk Kommune at kunne stole på, at alle opgaver bliver prioriteret.

Holbæk Kommune har i disse rammeaftaler særligt fokus på en skarp kontraktstyring med grundig opfølgning på opgaver, fakturering og samarbejde.
Annonceret 29-06-2022 kl. 14.30
Deadline 26-08-2022 kl. 13.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Bygge- og anlægsopgaver
Tildelingskriterier Laveste pris
Uddybning af tildelingskriterier 100
Link til udbudsmateriale http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/PublicPurchase/335663
Ordregiver Holbæk Kommune
Udvælgelseskriterier Det er krav om minimum 1 reference udført inden for de sidste 3 år, samt krav om aflevering af "Tro- og love erklæring" om gæld og udelukkelse.
Adresse Kanalstræde 2
4300
Holbæk
CPV kode 45200000-9 - Hoved- eller fagentrepriser i forbindelse med bygge- og anlægsarbejder
45230000-8 - Bygge- og anlægsarbejde i forbindelse med rørledninger, kommunikations- og stærkstrømsledninger, med hovedveje, veje, flyvepladser og jernbaner; nivelleringsarbejde
45260000-7 - Tagarbejde og andet specialarbejde inden for byggefagene
45261214-7 - Tagdækning med asfalt
45261900-3 - Tagreparation og -vedligeholdelse
45310000-3 - Udførelse af elektriske installationer
45330000-9 - Blikkenslagerarbejde
45400000-1 - Færdiggørelse af bygninger
45420000-7 - Opsætning af snedkerarbejde
45440000-3 - Maler- og glarmesterarbejde
45441000-0 - Glarmesterarbejde
Udbudsform Offentlig licitation
Kontaktperson Henrik Haupt
Kontakt E-mail: henha@holb.dk
Telefon: +45 72361158
Adresse for modtagelse af tilbud Kanalstræde 2